Hvad skal i lave i weekenden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Mor Christa

Idag skal jeg sørge for at min kæreste kommer til læge kl 12 - han smadrede sit knæ i forboldtræning igår.. Suk. Så nu kan han ikke rigtig gå, og er lidt ynkelig Men så må jeg jo klare ærterne for ham hihi. Ellers skal jeg vidst bare pleje ham, og fortælle ham at det er OK at han spiller fifa hele dagen hehe..

Imorgen skulle min søn og jeg have været ude og se farmand spille kamp, men det skal vi så ikke alligevel Derfor står resten af weekenden vidst bare på ultimativ hjemmehygge og film og kys og kærlighed

God weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Isabella_mor

vi skal have gjort et ordenligt indhug inde på børneværelset. nu er alt tapetet fjernet og så skal alle hullerne spartles op og væggene skal jævnes ud,  og måske kommer vi også igang med at sætte filt op i weekenden, alt afhængigt af lillemanden, om han er en glad baby eller en sur baby...

i morgen skal jeg lige en tur med min søster i fitness.dk

da hun lige er blevet ansat der, og har booket et lokale til at øve tracks til BODYSTEP. hun har fået mig med på krogen og jeg syntes faktisk det er rigtig sjovt..så jeg skal være med som hendes kanin så hun kan lær at lære fra sig på en måde så man fatter det.. og jeg er jo helt nybegynder, så det kunne jo ikke være mere perfekt for hende.. og så kommer jeg jo også i form igen efter fødslen og den lange graviditet... 

og imens skal kæresten passe lillemanden... ALENE. måske.. med mindre han lokker naboen over for at hjælpe med væggene endnu engang.. de vil gerne hjælpe så det skal de da have lov til

swå det er det vi skal i vores weekend.. 

Anmeld

18. marts 2011

Lisbeth85

Har desværre en weekend uden de helt vilde planer. Tager evt. hjem til mine forældre i aften med min søn, og så hygger vi der til i morgen, hvor jeg får en ven på besøg.

Min kæreste og jeg plejer at ses i weekenden, da vi ikke bor sammen,  men i denne weekend skal han til KBH og besøge sin bror. SAAAAVNE! Men mandag hedder det hjem til ham, så glæder mig mere til næste uge end til weekenden

Anmeld

18. marts 2011

TbCp

De eneste faste planer er brunch med madklubben imorgen... det bliver så hyggeligt... en af veninderne har jeg ikke set siden november så glæder mig bare så meget til at se hende igen

Anmeld

18. marts 2011

Mi

JulieE skriver:

TILLYKKE med dine to skønne tøser imorgen

Tak for det

Anmeld

18. marts 2011

wamse

Jeg har været på kunstmuseum, og bagefter på Jensens med nogle tøser fra seminariet, det var bare så hyggeligt. Resten af weekenden vil jeg bruge på hygge med de 2 yngste

Satser på en tur til vesterhavet i morgen, hvor vi kan blive blæst godt igennem.

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

vi skal have sovegæster fra fredag til lørdag, og søndag skal vi hjem til min moster.. ellers skal jeg bare pleje lillepigen så hun kan blive rask til på mandag idag har jeg været til læge med lillepigen, ordnet vasketøj og ryddet op...

Anmeld

18. marts 2011

h_bernie

Vi skal holde barnedåb for Alberte

Anmeld

18. marts 2011

Mary

h_bernie skriver:

Vi skal holde barnedåb for Alberte

.......og vi skal til selvsamme Albertes barnedåb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.