Hvad skal i lave i weekenden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Bom

Tina&Martin skriver:

Idag skal jeg bare pleje min forkølelse, og i morgen tager vi til Christiansfeld og besøger min veninde og hende lille familie
Glæder mig, for det er længe siden mine ben har været i sønderjylland, åhhhh a savne det

Og så bliver vi der til søndag, HYGGE !!

Det er også så dejle her i synnejy'land...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Bom

Nåe ja, det kunne være jeg også lige skulle fortælle hvad vi skal i weekenden..

Idag skal Matilde og jeg i svømmehallen, hvor der er undervandsfotagrafering..

Imorgen får vi besøg af et vennepar fra Mascot klubben til aftensmad og søndag skal vi vist bare slappe af..

Anmeld

18. marts 2011

JulieE

Fødselsdag fødselsdag og mere fødselsdag Min søn, Jacob,  bliver 7 år på søndag, så lørdag kommer hele familien til bolle rog lagkage. Mine forældre kommer helt fra Aalborg og bliver så også til aftensmad

Søndag skal vi på Jacobs opfordring hygge med lækker morgenmad, æg og bacon og croissanter og om eftermiddagen kommer et af vores vennepar og deres dreng på 5 mdr til fødselsdagshygge.

Det bliver en dejlig weekend! Eeeelsker bare at fejre mine børn og hygge med familien

Anmeld

18. marts 2011

JulieE

MarianneSonne skriver:

Jeg skal holde børnefødselsdag i morgen. 2 gange 7 år

Vi skal først have hele Lauras klasse hjem om formiddagen og så hele isabellas klasse hjem om eftermiddagen. Til aftensmad kommer familien så, og så skal der spilles bingo banko om aftenen.

Søndag skal jeg sove

TILLYKKE med dine to skønne tøser imorgen

Anmeld

18. marts 2011

Pullemulle

twinboys skriver:

Jeg skal til boligmesse idag, senere skal jeg til gymnastik børnegruppemøde og ud at spise...

Imorgen tager vi til Amager og besøger faster og rejser hjem igen søndag...

Ønsker jer alle en dejlig weekend

Majbritt

Vi skal til Brøndby Musical med familien lørdag, min fætter er med i den. Senere skal vi hjem til dem til noget spisning. Ellers skal vi bare slappe af og hygge os. Jeg skal (uden kæresten) ned i smykkebutikken idag og hente en halskæde jeg har bestilt til ham i halvårsdag (på torsdag i næste uge)

God weekend

Anmeld

18. marts 2011

Tkcuf

Vi skal lave børneværelse...

Anmeld

18. marts 2011

dukke

I dag skal vi bare slappe af og hygge med lille manden

i morgen skal han så passes ude for første gang i sine 5 mdr gamle liv skal fra kl 10 og vi skal først hente ham kl 12 søndag men vi skal i kurbad og jeg glæder mig helt vildt

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

i dag skal jeg i skole og så tager min kæreste med mig hjem. I morgen skal jeg fotografere vinfummiens dreng og til stor fødselsdag om aftenen Søndag skal jeg på arbejde og gøre en skriftlig opgave i Naturgeografi færdig.

Anmeld

18. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg skal arbejde igen i denne weekend Men jeg har endelig fri i den næste

Anmeld

18. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Jeg skal til boligmesse idag, senere skal jeg til gymnastik børnegruppemøde og ud at spise...

Imorgen tager vi til Amager og besøger faster og rejser hjem igen søndag...

Ønsker jer alle en dejlig weekend

Majbritt

Lyder til at blive en hyggelig men også travl weekend...

Jeg har haft weekend siden onsdag aften.

I morgen skal frederic til gymnastik opvisning, bliver så sejt. Min far - lillebror og hans kæreste kommer og kigger med... Det gjorde de også sidste år...

Ellers ingen planer som sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.