Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til boligmesse idag, senere skal jeg til gymnastik børnegruppemøde og ud at spise...
Imorgen tager vi til Amager og besøger faster og rejser hjem igen søndag...
Ønsker jer alle en dejlig weekend
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal holde børnefødselsdag i morgen. 2 gange 7 år
Vi skal først have hele Lauras klasse hjem om formiddagen og så hele isabellas klasse hjem om eftermiddagen. Til aftensmad kommer familien så, og så skal der spilles bingo banko om aftenen.
Søndag skal jeg sove
Magnus skal besøge mormor og bedstefar... så mor her skal med
twinboys skriver: Jeg skal til boligmesse idag, senere skal jeg til gymnastik børnegruppemøde og ud at spise... Imorgen tager vi til Amager og besøger faster og rejser hjem igen søndag... Ønsker jer alle en dejlig weekend Majbritt
Idag skal jeg bare pleje min forkølelse, og i morgen tager vi til Christiansfeld og besøger min veninde og hende lille familie Glæder mig, for det er længe siden mine ben har været i sønderjylland, åhhhh a savne det
Og så bliver vi der til søndag, HYGGE !!
Idag skal jeg besøge Soffi (hende der har været herinde) og hendes skønne lille Liva.....
Imorgen skal jeg besøge en anden veninde.
Og søndag skal jeg bare hygge med min mand og unger....
Go weekend til jer alle...
Idag: skal jeg til JM, og så snakke med hende om besøget på fødegangen igår .. alt var heldigvis fint - hygge med kæresten eftersom det har været meget en arbjedes uge ..
Imorgen: skal vi i Ikea og så have hentet nogen ting til bettemands værelse
Søndag: skal vi ud og svømme
vi skal være hjemme 2 af pigerne skal sove ude idag har jeg fri så der skal jeg lige rydde op så vi ikke gør det i weenden ellers skal vi hygge og jeg skal banke manden og pigerne i wii ja og skal da lige en tur ind på baby også den kan jeg da ikke undvære må indrømme er blevet RIGTIG glad for siden
god weekend til jer alle
Ingen planer - har begge drenge alene denne weekend, men jeg ved ikke endnu hvad vi skal lave.... Superligaen er nemlig begyndt, så min kæreste skal på arbejde
Imorgen skal vi til noget fællesspisning i mødregruppen, hvor mændene skal med - bliver super hyggeligt tror jeg
Imorgen aften skal jeg så alene til tøsefødselsdag hos en veninde Første gang jeg skal ud og føjte selv siden Phillip kom - så det skal nok blive super hyggeligt
Søndag skal vi vidst bare slappe af herhjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128