Må jeg spørge hvor du fandt det henne så billigt, for pengene er små, men jeg burde kunne finde 1500 kr. et eller andet sted.
Jeg troede man automatisk fik diætist vejledning når man havde pco, det er godt nok utroligt.
Jeg ledte på nettet og fandt Stine Lønbæk, som jeg nu har som diætist ( www.pco-kost.dk).
Vi startede med en udrenselse, hvor jeg kun spiste ting som ikke rører blodstukkeret - dette SKAL holdes i 14 dage, falder du i så er det om igen. På de 14 dage opnåede jeg, at tabe 10 kg.!! Som jeg (selvom jeg er faldet imed begge ben igen) ikke har taget på igen.
Desværre er PCO ikke en sygdom, og da det ikke er en sygdom, så forskes der ikke så meget i det, og ingen ved så meget om det. Stine har selv en meget grel udgave af PCO og har gået med toupé fordi hun tabte så meget af håret. Hun er uddannet økonoma, så hun har stort set en diætist uddannelse og så har hun selv udviklet diæten og ved hvordan man tilpasser det til den enkelte. Hun har prøvet det på egen krop og har fået sit hår igen!
De andre diætister stoler jeg slet ikke på i den retning. Frugt og grønt skal holdes på et pænt minimum, i stedet skal du spise meget fedt - lidt i retning af Atkins. Jeg har min læge med inde over, især for at holde øje med min kolestorol nu hvor kosten er fed, men mine tal har aldrig været pænere. Og jeg kunne næsten stoppe med mine piller. Nu røg rygraden og jeg er tilbage på kraftig medicinering 
Anmeld