Hvor lang tid havde i været sammen, da I...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

MetteDN

vi havde været sammen omkring de 6 måneder da jeg smed p-pillerne.. Og så gik der 2,5år før det lykkeds..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Tropez skriver:

1 uge

1 uge?? - Lyder da vanvittigt....

Anmeld

18. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
KaLee skriver:

Tag ikke dette som en fordom eller lign - men kender man overhovedet hinanden nok efter 3 måneder til at vælge at få børn sammen?

Eller har i kendt hinanden inden, som venner?

Jeg forstår det altså heller ikke - efter 3 mdr. kender man jo slet ikke hinanden??

- Forelskelse er jo en form for "sindssyge" - forstået på den måde, at man er ved siden af sig selv. (Svært at forklare) Jeg har engang hørt en psykolog udtale, at man ikke bør træffe nogle større beslutninger imens man stadig er nyforelsket...

Jeg kunne aldrig drømme om at prøve at blive gravid med en mand jeg havde kendt i 3 måneder. (men skønt for jer, hvor det holder)

Anmeld

18. marts 2011

henh01

Jeg havde kendt min kæreste i lidt over et år og være officielt kærester med ham i 6 mdr da jeg smed p-pillerne og vi påbegyndte PB. Vi ville gerne have et forårsbarn, men allerede en uge efter p-pille stop var jeg gravid. Det blev så et efterårsbarn i stedet, men lige dejlig det er han

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Jeg forstår det altså heller ikke - efter 3 mdr. kender man jo slet ikke hinanden??

- Forelskelse er jo en form for "sindssyge" - forstået på den måde, at man er ved siden af sig selv. (Svært at forklare) Jeg har engang hørt en psykolog udtale, at man ikke bør træffe nogle større beslutninger imens man stadig er nyforelsket...

Jeg kunne aldrig drømme om at prøve at blive gravid med en mand jeg havde kendt i 3 måneder. (men skønt for jer, hvor det holder)

Jeg kan sagtens følge jer, men for nogle er det jo det rigtige. Hun forklarer jo også, at hun havde kendt ham noget tid inden

Men jeg må slå mig enig her - personligt ville jeg ikke turde det, så at sige. Jeg har hele tiden haft fornemmelsen af at min kæreste og har noget helt specielt, hvilket jeg har fået bekræftet efter 2½ år sammen. Men, jeg ville stadig ikke turde at få et barn med ham så hurtigt. Og heller ikke nu! Men det er kun fordi vi ikke bor sammen endnu. (Ja, grundet SU'en, for at sige det kort, det er ikke fordi vi ikke ønsker at bo sammen!) Men for mig er det vigtigt, at min kæreste kender mig på godt og ondt - og det betyder også, at selvom vi har boet sammen i perioder, hvis han f.eks. har haft huset i en uge, så skal vi bo sammen inden - vi skal lære hinanden at kende yderligere under andre forhold! Før det vil jeg ikke sætte et barn i verden med ham - bevidst

Okay, det var ikke lige efter trådsstarters spørgsmål, men det er da relevant i forhold til debatten

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

Næsten 3år..

Anmeld

18. marts 2011

blomst84

Lidt over 2 år

Anmeld

18. marts 2011

linefun

Vi havde kendt hinanden i 6 år.
og venter nu en dejlig lille dreng

Anmeld

18. marts 2011

TinaPina

lidt over 10 år

Anmeld

18. marts 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

... startede på projekt baby?

Vi havde været sammen i 2 år og 3 mdr. før vi begyndte projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.