Hvor lang tid havde i været sammen, da I...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Tennamor

Vi havde været sammen i 6 år og 3 måneder. Lagde p-pillerne dagen efter vores bryllup. Det tog så 1 år inden der skete noget  Men nu er er kun 2 måneder og 11 dage til termin.. Og vi glæder os helt ubeskriveligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Den lykkelige

2 år her

Anmeld

18. marts 2011

Tinehh

Jeg har kendt min kæreste i 6 år nu og været kærester med ham i snart 2 år.. Er i dag 38+2

(Vi har altid haft et godt øje til hinanden, men blev først kærester efter 4 år og det var bare det helt rigtige tidspunkt og vi flyttede sammen stort set fra dag 1. af.. )

Jeg føler inderligt han er den rigtige og det samme gør han, så det er bare hel perfekt!

Anmeld

18. marts 2011

K&S

Anonym skriver:

... startede på projekt baby?

Vi havde været sammen i lidt over 5 år

Anmeld

18. marts 2011

A&F

Vi havde været i gift i 2 år, inden vi startede med PB

Anmeld

18. marts 2011

Holbæktrunten

Mødte min kæreste d 7/8-09 (haha, er da til at huske), giftede mig med ham den 29/1-11 og er i dag 16+5.

(Officiel udmelding: Nej, vi har ikke lavet noget "snavs" før brylluppet - vi har bare skruet op for temperaturen )

Anmeld

18. marts 2011

Lotus86

Vi havde været sammen i 5 år da jeg smed mine p-piller, det tog os 7 måneder, men er nu i 27. uge og venter en dejlig lille dreng

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Pullemulle skriver:

Vi kendte hinanden inden noget tid inden. Men som andre også har skrevet, så ved man når det er rigtigt

Anmeld

18. marts 2011

Levi&LilysMor

3 år , men ikke planlagt og kender ham fra før, hvor vi også har været kærester, så vi får hus og baby samme år, så perfekt

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

10 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.