Hvor lang tid havde i været sammen, da I...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Lunae

Lidt over 5 år! Vi blev kærester, da jeg gik i 1g og vi ville være færdige med gymnasium, rejse lidt og finde en lejlighed inden! Og ja, så var vi bare ikke klar - vi festede stadig en del og var unge! Vi har nu været sammen i 7 år og har lille Camille på 6 mdr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

heisamig

5 år cirka

Anmeld

18. marts 2011

Happiness

Anonym skriver:

... startede på projekt baby?

Vi havde været sammen i 3 år, og boet sammen i 2.

Anmeld

18. marts 2011

lounika

tjaa er gravid i uge 25+6 så vi har ca kendt hinanden 29 uger ca. men vi snakket bestemt ikke om at få et baren det skete bare helt af sig selv.. upss. men nu glæder vi os..

Anmeld

18. marts 2011

jakobsen196

1 år og 4 mdr

Anmeld

18. marts 2011

Tropez

Anonym skriver:

Det var sørme ikke lang tid

Nej det har du helt ret i men det har så os taget os 7 1/2 år om at blive gravid men vi var enige på vores 1 rigtige date en uge efter vi havde været sammen første gang at vi skulle have børn villa og vovse så vi har aldrig brugt beskyttelse ;0)

Anmeld

18. marts 2011

Kb

3,5 år. Der var vi så hhv. 25 og 27 Hvis nu jeg havde været 39 og min mand 41, var der nok ikke gået 3 år Men vi skulle lige være sikker på at det skulle være os

Anmeld

18. marts 2011

Pullemulle

Vi begyndte sådan seriøst efter ca. 3 mdr., men vi havde snakket om det tidligere og misset kondom et par gange. Vi har halvårsdag torsdag i næste uge og venter sadig spændt på om der snart sker noget

Anmeld

18. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

1 år ca

Anmeld

18. marts 2011

eElak

Da min X (som bare var kæreste dengang) startede på projekt baby, havde vi været sammen i 4,5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.