er det okay??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

kan sagtens se det fra din og hendes side men jeg er bare sååå ked af hver gang jeg har fri at skulle svare på spørgsmål som sagtens kan vente til dagen efter.... spørgsmål som er det ok jeg ligger alle dine FO dage hvor det passer mig?? eller kan du tage ekstra vagter fremover??? de ting kan hun jo skrive til mig

Alt det kan vente til den dag du er på job. Næste gang de ringer, så sig at du skriver det på planen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Alt det kan vente til den dag du er på job. Næste gang de ringer, så sig at du skriver det på planen

ok tak for dine svar indtil videre har de ringet endnu 5 gange mens jeg har siddet her og skrevet sys virkeligt det er træls føler ikke jeg skal stå til rådighed for dem på mine normale fridage når jeg er der 32 timer i forvejen

Anmeld

17. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

ok tak for dine svar indtil videre har de ringet endnu 5 gange mens jeg har siddet her og skrevet sys virkeligt det er træls føler ikke jeg skal stå til rådighed for dem på mine normale fridage når jeg er der 32 timer i forvejen

Har de ringet 5 gange i dag?

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Har de ringet 5 gange i dag?

indtil videre har jeg 15 ubesvaret opkald 25 i går

Anmeld

17. marts 2011

tinasmor

har du ikke en tillidsmand på jobet du kan høre omkring det. Hvis personen er i tvivl er det hans job at finde ud af det korrekte svar. Ellers ville jeg helt klart inddrage min chef i det. I sidste ende kan du jo sige, at du helt har droppet af have en tlf fordi du nu klare alle opkald gennem Skype på din tlf De kan vel ikke tvinge dig til at have en telefon. Nej selvfølgelig ved jeg godt det er langt ude, med det synes jeg virkelig også det er hvis de ringer til dig 25 gange. De må da ikke være helt normale.

Anmeld

17. marts 2011

tinasmor

har du ikke en tillidsmand på jobet du kan høre omkring det. Hvis personen er i tvivl er det hans job at finde ud af det korrekte svar. Ellers ville jeg helt klart inddrage min chef i det. I sidste ende kan du jo sige, at du helt har droppet af have en tlf fordi du nu klare alle opkald gennem Skype på din tlf De kan vel ikke tvinge dig til at have en telefon. Nej selvfølgelig ved jeg godt det er langt ude, med det synes jeg virkelig også det er hvis de ringer til dig 25 gange. De må da ikke være helt normale.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

har i dag snakket med fagforeningen om det så har tænkt mig at fortælle min chef og underchef det da det ikke er rimeligt heller ikke i følge fagforeningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.