er det okay??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Når man er kommunal ansat og arb 32t. ugen er det så ok altid at blive ringet op af leder og underleder for vagtplan spørgsmål osv.??? bliver ringet op på alle mine fridage og jeg er bare sååå træt af det mit arb fylder mere end min familie gør og må de overhovedet ringe for små spørgsmål ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

eElak

det må de i teorien ikke.. af det jeg ved... 

Hvis de var få gange, så ville jeg se igennem fingre med det..F.eks. hvis de mangler at dække ind for en der er syg, eller ved haste ting... 

men hvis det er konstant og unødvendigt, så ville jeg lade være med at tage telefonen.. 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

det må de i teorien ikke.. af det jeg ved... 

Hvis de var få gange, så ville jeg se igennem fingre med det..F.eks. hvis de mangler at dække ind for en der er syg, eller ved haste ting... 

men hvis det er konstant og unødvendigt, så ville jeg lade være med at tage telefonen.. 

det gør jeg også men det fylder meget MEGET og dræner at høre telefonen kime i et væk i går 25ubesvaret opkald både på mobil og fastnet

Anmeld

17. marts 2011

henh01

Ved ikke med fridage, men afsp. og under sygdom må de gerne kontakte dig under.

Anmeld

17. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

det gør jeg også men det fylder meget MEGET og dræner at høre telefonen kime i et væk i går 25ubesvaret opkald både på mobil og fastnet

Det er ikke i orden - og det skal du sige til arbejdspladsen.. 

overvej evt at høre din fagforening om hvordan det er... 

Kan forestille mig at du arbejder på plejehjem eller lign. 

Anmeld

17. marts 2011

eElak

henh01 skriver:

Ved ikke med fridage, men afsp. og under sygdom må de gerne kontakte dig under.

Nej - det må de ikke.. jeg er sikker på at de i hvert fald ikke må kontakte under sygdommen.. heller ikke før at høre hvornår man er rask.. Der melder man selv ind når man er rask

Anmeld

17. marts 2011

Fabienne

Jeg er 99 % sikker på at de ikke sådan må kontakte dig i fritiden. Prøv engang at høre din fagforening ad .

Min mand er i det private, og jeg er også ved at blive vanvittig af alle de opkald og sms'er han altid får på fridage, nogle gange kl 21.30. Men han har det fint nok med det, så hans chefer kan jo bare glæde sig over at det ikke er mig de har ansat .

Anmeld

17. marts 2011

henh01

KaLee skriver:

Nej - det må de ikke.. jeg er sikker på at de i hvert fald ikke må kontakte under sygdommen.. heller ikke før at høre hvornår man er rask.. Der melder man selv ind når man er rask

Niks.. Der er kommet nye regler primo 2010.. De må gerne kontakte en under sygdom...

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Det er ikke i orden - og det skal du sige til arbejdspladsen.. 

overvej evt at høre din fagforening om hvordan det er... 

Kan forestille mig at du arbejder på plejehjem eller lign. 

jeg har sagt det flere gange men bliver ikke respekteret

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Niks.. Der er kommet nye regler primo 2010.. De må gerne kontakte en under sygdom...

ok men det er på mine normale fridage ikke når jeg er syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.