Gåvogn - Pengene værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

PsychedeliC

ZamanogDania skriver:

Jeg har en brio gåvogn. Den synes jeg var pengene værd. Vi gav os kun 189 kr i Bilka. Min datter bruger den stadig. Hun putter sine dukker i den hehe.

Jeg kan læse mig frem til at de virkelig er et hit ..

Det kan da være jeg skal købe dem til omkring 200kr så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

ZamanogDania

PsychedeliC skriver:

Jeg kan læse mig frem til at de virkelig er et hit ..

Det kan da være jeg skal købe dem til omkring 200kr så 

Det synes jeg du skal gør. Synes det er mange penge at giv 400 kr for den gåvogn du taler om. Fordi den kan din barn ikke bruge bagefter. Men den brio gåvogn kan man bruge selvom man er 3-4 år.

Anmeld

17. marts 2011

GUSO

Hej..min datter har den vogn du linker til, og den er virkelig et hit, hun fik den i dåbsgave og har brugt den lige siden, hun er 1 år nu.. Bruger den hver dag.. camilla som syntes den er alle pengene værd...

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

ZamanogDania skriver:

Det synes jeg du skal gør. Synes det er mange penge at giv 400 kr for den gåvogn du taler om. Fordi den kan din barn ikke bruge bagefter. Men den brio gåvogn kan man bruge selvom man er 3-4 år.

Ja det er nok det bedste .. så håber jeg at han vil bruge den når jeg køber den. Tror du en dreng på 9 måneder som kravler over alt og stiller sig op af alle ting til bruge den eller er det for tidligt?

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

PsychedeliC skriver:

Ja det er nok det bedste .. så håber jeg at han vil bruge den når jeg køber den. Tror du en dreng på 9 måneder som kravler over alt og stiller sig op af alle ting til bruge den eller er det for tidligt?

Det tror jeg helt sikkert han kan bruge. Han skal self lige hjælpes ad de første gange, så går det godt bagefter min datter fik den da hun var omkring de 8-9 måneder hun elskede det, men faldt os nogle gange.

Anmeld

18. marts 2011

LC

Jeg har svaret andet... Ved ikke helt om det er godt eller skidt med den gåvogn vi har.

Vi har haft denne :

Min datter har aldrig gidet at gå efter den, men til gengæld så har hun elsket at den kan spille musik og propellen kan dreje rundt, så den er bleve flittigt brugt. Bare ikke til at gå efter.

Hun har været vild med den siden hun kunne sidde selv og trykke på knapperne. og da hun vidste hvor knapperne sad har hun altid ville stå på siden af den og trykke imens hun så forsøgte at gå langs med den, så det er aldrig rigtig lykkedes for hende.

Men kan også være fordi min datter aldrig har gidet at gå efter noget, eller holde os i hænderne og gå. Men hun gik også allerede selv da hun var 9måneder.

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

LC skriver:

Jeg har svaret andet... Ved ikke helt om det er godt eller skidt med den gåvogn vi har.

Vi har haft denne :

Min datter har aldrig gidet at gå efter den, men til gengæld så har hun elsket at den kan spille musik og propellen kan dreje rundt, så den er bleve flittigt brugt. Bare ikke til at gå efter.

Hun har været vild med den siden hun kunne sidde selv og trykke på knapperne. og da hun vidste hvor knapperne sad har hun altid ville stå på siden af den og trykke imens hun så forsøgte at gå langs med den, så det er aldrig rigtig lykkedes for hende.

Men kan også være fordi min datter aldrig har gidet at gå efter noget, eller holde os i hænderne og gå. Men hun gik også allerede selv da hun var 9måneder.

Hvor har du den fra? Den ser da super smart ud!

Anmeld

18. marts 2011

mortilnoahogmelina

PsychedeliC skriver:

Det er sådan en jeg havde set til 400 kr i BR. Men jeg kan se på alle jeres svar at dem man kan ligge ting i er meget sjovere end den her

Køb den i toys "r" us der er den billiger . 

Anmeld

18. marts 2011

lsvendsen

Hej

Jeg har skrevet JA, for alexander æææææælsker sin gåvogn. Vi købte den fra Play2learn brugt for 100 kr, super super godt køb!! I julegave fik han så èn mere, men i stil med den fra Brio så han kan transportere ting rundt og han bare love it love it love it!!

Jeg tjekker altid lige brugtmarkedet når jeg har forelsket mig i et stykke legetøj, der er altså mange penge at spare

Hilsen Line

Anmeld

18. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi købte en Brio gåvogn da Luka var lille og den bliver stadigvæk brugt hjemme og han er næsten 3 1/2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.