Gåvogn - Pengene værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var den pengene værd for jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.890 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

PsychedeliC

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er pengene værd at købe sådan her, det ville være lidt øv at give 500 kr og så viser det sig at den kun kan bruges meget kort tid eller en helt anden grund. Jeg tænker på en gåvogn til et barn som endnu ikke selv kan gå/stå uden støtte af ting fra omgivelserne.

Fortæl gerne jeres erfaring med disse

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Pige2009

Laura har en Brio vogn til 200 kr. og hun er nu 17 mdr. og bruger den stadig til at transportere ting i - det synes hun er mega sjovt Så ja - her var den pengene værd

Anmeld

17. marts 2011

matryoshka

Jeg fandt en til 25 kr, brugt men som ny gåvogn. Vi har er super glade for den.. Den er i brug stort set hver dag!

Anmeld

17. marts 2011

Dittemor26

Viktor har en klassisk brio og den er helt klart uundværlig! Han ELSKER at vade rundt med den fra den´ene ende af lejligheden til den anden. Men synes nu heller ikke den behøver at koste 500 kr

Anmeld

17. marts 2011

LinLin

david havde den fra kidswood - den koster under 200 kr - og var klart pengene værd! Han støttede sig til den i starten og da han havde lært at gå var det bare sjovt at køre rundt med ting

Man kan styre hvor hurtigt den skal kunne køre med en skrue på hjulet - det synes jeg er ret smart

I øvrigt: hvad er det dog for en der koster 500 kr????

Anmeld

17. marts 2011

TbCp

Liva har aldrig rigtigt gidet at bruge sin...

Anmeld

17. marts 2011

millesofie

hvilken en af de to her mener du men jeg har svaret ja for vi har været mega glade for begge to

Anmeld

17. marts 2011

Christina.78

Vi har også den klassiske Brio..fandt den i lyserød med Hello Kitty på i Kvickly til 150 kr..

Kunne også godt tænke mig at vide hvilken en der koster 500,- kr...???

Og Cecilie er lige fyldt 2, og bruger den stadig til at køre ting og sager rundt med..

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Br har en til 400kr med musik og sådan som jeg havde forelsket mig i men synes det er mange penge

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Fisenberg skriver:

hvilken en af de to her mener du men jeg har svaret ja for vi har været mega glade for begge to

Sådan en lige som den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.