Gåvogn - Pengene værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Henriette1973

Min datter på 2 år bruger stadig sin til leg. Transport af dukke osv. Så den har været alle pengene værd. Nogle brio vogne er tit på tilbud i bilka.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

millesofie

PsychedeliC skriver:

Sådan en lige som den første

det er klart den man bruger mest

min dreng på 5 køre den lille på 15mdr rundt i vores og de har det så sjovt med den og nu selv om at den lille kan gå så elsker hun at køre ting rundt i den (og sig selv, hun står op  iden og holder fast i håndtaget og skubber så på jorden med det ene ben)

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Fisenberg skriver:

det er klart den man bruger mest

min dreng på 5 køre den lille på 15mdr rundt i vores og de har det så sjovt med den og nu selv om at den lille kan gå så elsker hun at køre ting rundt i den (og sig selv, hun står op  iden og holder fast i håndtaget og skubber så på jorden med det ene ben)

Det lyder da meget godt .

Jeg havde kigget på en til 400kr i br. Det er en med musik og sådan noget men den kan man ikke ligge ting i. Det kan være at dem man kan lille ting i er meget sjove

Anmeld

17. marts 2011

Dictes mor

Dicte elsker sin gåvogn og har brugt den rigtig meget!

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Det er sådan en jeg havde set til 400 kr i BR. Men jeg kan se på alle jeres svar at dem man kan ligge ting i er meget sjovere end den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2011

MRN

Vi har den som ts linker til. Den til 400 kr i br og den er bare et kæmpe hit herhjemme. Vores dreng på 10 md er meget glad for den og bruger den mere end sin brio gåvogn.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

MRN skriver:

Vi har den som ts linker til. Den til 400 kr i br og den er bare et kæmpe hit herhjemme. Vores dreng på 10 md er meget glad for den og bruger den mere end sin brio gåvogn.

Synes du den er 400kr værd? Jeg vil gerne give 400kr hvis den er god nemmelig

Anmeld

17. marts 2011

NoName

Sådan en lige som den første

nå for søren da, så har jeg stemt forkert... Beklager skulle have stemt blank i stedet for

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

noname skriver:

nå for søren da, så har jeg stemt forkert... Beklager

Nåe, det går nok . Jeg kunne også bare have lagt et billede ud til at starte med eller måske have skrevet gåstativ 

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Jeg har en brio gåvogn. Den synes jeg var pengene værd. Vi gav os kun 189 kr i Bilka. Min datter bruger den stadig. Hun putter sine dukker i den hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.