Br og toys'r'us

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

nynne-l

Nenus skriver:

Hej derude!

Jeg sidder med en opgave i Dansk, hvor jeg skal finde ligheder/forskelle ved BR og Toys'R'Us.

- Kan i finde nogle?

Jeg kan ikke lige.. Håber i kan!

uh uh her kan jeg hjælpe

har en søster der arbejder i Br og en veninde der arbejder i toys'r'us og min søster snakker ikke om andet end forskellen på dem .

det er det sammen firma, top toy der ejer det, og også laver meget af det legetøj de sælger (color kids,play to learn, new born, baby bellino og kids word) eller top toy ejer ikke navnet toys'r'us og det må de jo så betale for at bruge, men den helt store forskel på butikkerne er den sevice man får, de gør mere ud af sevicen i br end i toys'r'us men betyder at toy'r'us kan sælge deres lidt billigere. og toys'r'us bære stadig prag af at den har været amerikansk ejet, de brede gange højt til lofte og lager oven på hyllerne

ville meget gerne hjæpe mere hvis jeg kan så bare spørg, så spørger jeg dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Nenus

nynne-l skriver:

uh uh her kan jeg hjælpe

har en søster der arbejder i Br og en veninde der arbejder i toys'r'us og min søster snakker ikke om andet end forskellen på dem .

det er det sammen firma, top toy der ejer det, og også laver meget af det legetøj de sælger (color kids,play to learn, new born, baby bellino og kids word) eller top toy ejer ikke navnet toys'r'us og det må de jo så betale for at bruge, men den helt store forskel på butikkerne er den sevice man får, de gør mere ud af sevicen i br end i toys'r'us men betyder at toy'r'us kan sælge deres lidt billigere. og toys'r'us bære stadig prag af at den har været amerikansk ejet, de brede gange højt til lofte og lager oven på hyllerne

ville meget gerne hjæpe mere hvis jeg kan så bare spørg, så spørger jeg dem

Jamen dog! Der var da lige noget jeg kunne bruge

- Ved ikke helt hvad jeg skulle spørge om.. Jeg skal bare finde ligheder/forskelle på butikkerne

Anmeld

17. marts 2011

lucas<3

Nenus skriver:

Hej derude!

Jeg sidder med en opgave i Dansk, hvor jeg skal finde ligheder/forskelle ved BR og Toys'R'Us.

- Kan i finde nogle?

de har begge legetøj

Anmeld

17. marts 2011

Dinna88

luppe-laban skriver:

de har begge legetøj

lol, lol, lol, det var også min første tanke 

Anmeld

17. marts 2011

slettet_7530

Hej derude!

- Kan i finde nogle?

Altså Toys r us og BR er ejet af samme firma top toy

de fremstå som konkurrenter men pengene lander i samme kasse.

Toys r us henvender sig til en større kundekreds da deres sortiment er meget større end BRs, og det man ikke kan få i BR vil man typisk gå i toys r us for at finde, da det er et legetøjssupermarked, også rent kvadratmetermæssigt  

Anmeld

17. marts 2011

mortilnoahogmelina

Skriv pb til mig , jeg arbejder i en toys "r" us som elev så jeg har prøvede noget lignende af opgave  

Hvis du selvfølgelig stadig har brug for hjælp

Anmeld

18. marts 2011

lucas<3

Dinna88 skriver:

lol, lol, lol, det var også min første tanke 

hehe kunne ik la være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.