Br og toys'r'us

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.587 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Nenus

Hej derude!

Jeg sidder med en opgave i Dansk, hvor jeg skal finde ligheder/forskelle ved BR og Toys'R'Us.

- Kan i finde nogle?

Jeg kan ikke lige.. Håber i kan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Dorthe1986

Spøjs opgave og også lidt svær

Men ja først og fremmest er toys'r'us vel en amerikansk kæde, hvor BR er en dansk kæde. Og der er stor forskel på de fysiske, Toys'r'us er kæmpebutikker, hvor BR er lidt mindre... Det må næsten også give lidt forskel i sortimentet....

Ved ikke om det hjælper bare lidt... Men held og lykke med opgaven i hvert fald

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Prisen svinger også selv om det er de samme vare de sælger

Anmeld

17. marts 2011

Sara.

Mener at ha læst herinde i en tråd at man i br kan bytte sine ting uden byttemærker / kvittering? og derfor købe en ting billigere f.eks. i kvickly og så få pengene tilbge i br?

Men ikke i toys r us

Anmeld

17. marts 2011

sophiemy

Dorthe1986 skriver:

Men ja først og fremmest er toys'r'us vel en amerikansk kæde, hvor BR er en dansk kæde. Og der er stor forskel på de fysiske, Toys'r'us er kæmpebutikker, hvor BR er lidt mindre... Det må næsten også give lidt forskel i sortimentet....

De er begge ejet af top toy, og arbejder sammen. Det er besluttet oppefra, at toys'r'us har større butikker og dermed størst sortiment. Men i princippet er der ingen forskel

Anmeld

17. marts 2011

Nenus

Dorthe1986 skriver:

Ja, den er faktisk lidt svært

- Toys'R'Us er ikke amerikansk, den er dansk (ved jeg kun fordi jeg arbejder med en opgave om dem )

Begge firmaer hører ind under TOP-TOY

Men det er rigtigt med butiksforskellen

Tak!

Anmeld

17. marts 2011

Nenus

PsychedeliC skriver:

Prisen svinger også selv om det er de samme vare de sælger

Okay, vidste jeg ikke

Anmeld

17. marts 2011

Dorthe1986

madagaskar skriver:

De er begge ejet af top toy, og arbejder sammen. Det er besluttet oppefra, at toys'r'us har større butikker og dermed størst sortiment. Men i princippet er der ingen forskel

Der kan man bare se Så blev jeg da lidt klogere

Anmeld

17. marts 2011

Nenus

lærkes_mor skriver:

Mener at ha læst herinde i en tråd at man i br kan bytte sine ting uden byttemærker / kvittering? og derfor købe en ting billigere f.eks. i kvickly og så få pengene tilbge i br?

Men ikke i toys r us

Okay, det var det egentlig ikke helt smart af dem..

Anmeld

17. marts 2011

Nenus

madagaskar skriver:

Nej, kan heller ikke lige se hvad andre forskelle der er ved dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.