Scooby er også med på listen - amstaff - blandning.
Han er den kærligste hund! Vi nogensiden har haft.
- Jeg synes det er trist. Scooby skal i virkeligheden ha' mundkurv på ligemeget hvor vi går hen, han må ikke slippes osv.
Lige præcis de racer, har brug for at at bruge en masse krudt. og lege med andre hunde, og det kan de ikke med en mundkurv på!
Jeg forstår udemærkede godt, at når en hund har bidt, eller viser aggresive(staves)tegn - så skal de har mundkurv på eller aflives! men alt det andet fis, er så latterligt.
Jeg synes bare burte lave en prøve - hvor hundene kom op til en prøve, hvor man så testede dem på alle mulige måder, og derfra vuderede om hunden er " sindsyg " eller noget lign.
Selvom det selvf kan slå kilk lige pludselig(selvom hunden bestod prøven)
Jeg synes også det er latterligt, at jeg skal gå med min hund i snor og ha' mundkurv på den, når der kommer en lille flabet puddel forbi uden snor, og kør helt vildt. Jeg synes det er SÅ dårligt. Så skal ALLE hunde være i snore.
En anden ting, vi blev stoppede af politet, fordi der var en hund som var beskrevet som scooby der havde bidt en lille dreng(

) også spørge de mig og min mor om vi kender noget til det. Det gør vi selvf ikke. Scooby havde ikke mundkurv på, og begge betjentene sagde bare det er fint, og kørte videre.. hvilkede jo bare var skønt. men, hvis politete er ligeglade hvorfor så ha' den lov?!