Rottweileren bliver måske forbudt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Faith

Se lige her!!!!

http://www.bt.dk/krimi/draeberhund-skambed-pony-og-schaefer

Det er da frygteligt det der er sket, men ligefrem at bruge ordet "dræberhund" er måske lige overdrevet nok. Medierne er sku ikke altid med til at gøre tingene bedre

Hvor er det en skam at man i den grad giver bestemte hunderacer et dårligt ry pga. en sag som denne. Kan sagtens se at det er frygteligt at den har bidt en pony og en anden hund, og mener da osse at hunden bør aflives. Men ligefrem at sige at alle rottweilere bør forbydes, det synes jeg simpelthen er grotesk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Fru Nielsen

Jaaa til sidst bliver det jo helt forbudt at holde hunde som kæledyr.....

Anmeld

17. marts 2011

B&J

syntes de gør det helt forkert er det ikke tit mennesker der ikke kan styre deres hunde der burde udvises

ej spøj til side men helt ærligt mennesker burde få et kursus i hvordan man har hun og hvordan man skal opdrage på dem... de så kaldte kamphunde er jo skide gode familie hunde hvis de er i de rigtige hænder lige som med alle andre racer

Anmeld

17. marts 2011

Faith

Hmm måske har jeg misforstået hvad der bliver skrevet i indlægget... Betyder det at alle rottweilere måske forbydes, eller kun den enkelte rottweiler som er nævnt???? Synes det står lidt kryptisk og kan sagtens misforståes i mine øjne.

Anmeld

17. marts 2011

Faith

Fru Nielsen skriver:

Jaaa til sidst bliver det jo helt forbudt at holde hunde som kæledyr.....

Ja så må man jo nøjes med en undulat

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

smillaluna skriver:

Ja så må man jo nøjes med en undulat

Vores undulater kan også finde på at bide... Måske de sku have sprøjten!? Hehe...

Ej det er sku så rystende.....

Anmeld

17. marts 2011

sweet

smillaluna skriver:

Se lige her!!!!

http://www.bt.dk/krimi/draeberhund-skambed-pony-og-schaefer

Det er da frygteligt det der er sket, men ligefrem at bruge ordet "dræberhund" er måske lige overdrevet nok. Medierne er sku ikke altid med til at gøre tingene bedre

Hvor er det en skam at man i den grad giver bestemte hunderacer et dårligt ry pga. en sag som denne. Kan sagtens se at det er frygteligt at den har bidt en pony og en anden hund, og mener da osse at hunden bør aflives. Men ligefrem at sige at alle rottweilere bør forbydes, det synes jeg simpelthen er grotesk!

ja kender flere af den race som er så søde og venlige... men sjovt nok har der jo også været schæferhunde der har bidt.. men den bliver ikke lige sådan dømt til at være ulovlig at have bare fordi den bliver brugt til politihund

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Jeg havde godt læst det og de kan få den her

Jeg har også læst at grunden til det er tynd http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1512672.ece

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Labradorer kan jo også finde på at bide... Jeg synes helt sikkert hunden der har (skam)bidt, skal aflives (måske skulle man overveje at gå efter ejeren, da det jo faktisk sjældent er hundens "skyld") men derfra og til at forbyde en hel hunderace; det kan jeg ikke følge!

Ovenstående skal ikke lyde som om, jeg mener hundeejere skal aflives, men blot som andre skriver, at hvis man fx vil have en rottweiler som er en krævende, men fantastisk!, hund, skulle det måske være tvunget at følge noget hundetræning eller lignende.

Anne, som er opvokset med 2 rottweilere, og hellere gik hen til sådan en, end en arrig "mini-hund"  

Anmeld

17. marts 2011

9510

Jeg syns efterhånden den debat med hvilke hunde der er farlige og hvilke der ikke er, er ved at komme så langt ud...

Mener ikke det er hundene den er gal med, men der imod ejerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.