Mor til prinsessen :-) skriver:
uuhhh er ikke så glad for nåle... jeg ligger hende også til, men det er ikke meget hun gider når der ikke kommer noget. så vil hun hellere ligge og gumle når hun er blevet lidt mæt. I går lå hun 20 min. Det er også derfor jeg gerne vil give det en chanche.
Hvornår startede du forefra? Var din mælkeproduktion stoppet??
Har bare hørt at hvis mæleproduktionen er gået i stå, kan man ikke få den igang igen 
Hvis der stadig er en smule mælk så kan du sagtens få den igang igen, men det er hårdt arbejde. Daniel bliver også irriteret hvis han skal arbejde mere for mælken, men er fordi han er vant til det kommer hurtigt i flasken. Kan anbefale du bruger flaskesutter, med mindste størrelse hul, for at undgå de får det alt for nemt serveret.
Det med akupunktur, jeg er ikke så glad for nåle heller, og synes ikke om at få taget blodprøve feks, men nålene i akupunktur er så tynde man mærker dem slet ikke, det gør meget ondt at få lavet blodprøve i forhold til, blev selv meget overrasket, bare hvis du har mod på at prøve. Ellers er der gammelt husmoder råd, der siger man kan drikke hvidtøl, min mor brugte det dengang med min lillesøster og virkede rigtig godt for hende, kom pludselig godt gang i mælken 
Anmeld