amme forefra???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Magsen

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe helt i orden... Hvis du er en af de mødre som også vil give den en chanche så lån endelig smiler...

Men altså.... Tror jeg godt (uden at være sikker) men kommer vel også an på alderen??

tak for det, hehe jeg har heele tiden villet, det har bare ikke virket ..

umiddelbart vil jeg sige at jeg ikke har en chanse at få hende til det igen - hun gider SLET ikke, hun er kun 4 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Kan godt forstå at du gerne vil give det en chance til.

Jeg vil forslå dig at ringe til en ammerådgiver fra Forældre og fødsel.

Der er hel sikker en der kan give dig nogle super godt råd også.

Deres hjemmeside hedder www.fogf.dk

Hel og lykke med det:-)

Anmeld

18. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej.

Kan godt forstå at du gerne vil give det en chance til.

Jeg vil forslå dig at ringe til en ammerådgiver fra Forældre og fødsel.

Der er hel sikker en der kan give dig nogle super godt råd også.

Deres hjemmeside hedder www.fogf.dk

Hel og lykke med det:-)

Jeg vil prøve... er bange for at min mækeproduktion er gået helt i stå og jeg ikke kan få den "op at køre igen"

Anmeld

18. marts 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Jeg vil prøve... er bange for at min mækeproduktion er gået helt i stå og jeg ikke kan få den "op at køre igen"

Hvis du bare tror på det skal det nok lykkes:-) Hvis jeg var dig ville jeg i steden for at give sut (hvis hun bruger det ) ville jeg lægge hende og lægge hende så tit så muligt bare dag og NAT og lægge hende hud mod hud.

Håber virklig at det lykkes for jer :-)

Anmeld

18. marts 2011

Kløver

Hej tøser....

Min datter er 4 måneder og  vi har haft problmer med amning fra dag 1. Nu har jeg ikke ammet hende i 4 dage, men har købt en brystpumpe. Og hen af de sidste par uger har det været mindre og mindre jeg har ammet hende.
NU ville jeg give det en chanche og har som skrevet købt en brystpumpe.

Men kan jeg starte forefra?? Jeg har stadig lidt mælk når jeg bruger fingrene, men når jeg bruger den elektriske brystpumpe kommer der ikke meget. Er det fordi det hele lige skal igang igen??

Jeg har købt den man bruger på sygehuset medela mener jeg den hedder.

Håber der sidder nogle kloge mennesker, da jeg rigtig gerne vil give min datter en chance for at blive ammet af sin mor

Det kan du sagtens, ejg har også startet "forfra", am så meget du kan, og gør det først, skal du supplere op, så giv flaske efter du har ammet, brug hud-mod-hud kontakt, og vil du sætte ekstra skub i mælken kan jeg anbefale akupunktur

Anmeld

18. marts 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hvis du bare tror på det skal det nok lykkes:-) Hvis jeg var dig ville jeg i steden for at give sut (hvis hun bruger det ) ville jeg lægge hende og lægge hende så tit så muligt bare dag og NAT og lægge hende hud mod hud.

Håber virklig at det lykkes for jer :-)

Hun bruger ikke sut, det gider hun ikke.... Hun ligger kun og hygge sutter på mit bryst, også bruger jeg pumpen hver 3 time... og har også tænk mig at gøre det i nat. Også drikker jeg amme the....
Jamen jeg tror på det nok skal komme, fordi der kommer jo mælk ud, det er bare ikke så meget....

Anmeld

18. marts 2011

Maja84 skriver:

Det kan du sagtens, ejg har også startet "forfra", am så meget du kan, og gør det først, skal du supplere op, så giv flaske efter du har ammet, brug hud-mod-hud kontakt, og vil du sætte ekstra skub i mælken kan jeg anbefale akupunktur

uuhhh er ikke så glad for nåle... jeg ligger hende også til, men det er ikke meget hun gider når der ikke kommer noget. så vil hun hellere ligge og gumle når hun er blevet lidt mæt. I går lå hun 20 min. Det er også derfor jeg gerne vil give det en chanche.

Hvornår startede du forefra? Var din mælkeproduktion stoppet??

Har bare hørt at hvis mæleproduktionen er gået i stå, kan man ikke få den igang igen

Anmeld

20. marts 2011

Kløver

uuhhh er ikke så glad for nåle... jeg ligger hende også til, men det er ikke meget hun gider når der ikke kommer noget. så vil hun hellere ligge og gumle når hun er blevet lidt mæt. I går lå hun 20 min. Det er også derfor jeg gerne vil give det en chanche.

Hvornår startede du forefra? Var din mælkeproduktion stoppet??

Har bare hørt at hvis mæleproduktionen er gået i stå, kan man ikke få den igang igen

Hvis der stadig er en smule mælk så kan du sagtens få den igang igen, men det er hårdt arbejde. Daniel bliver også irriteret hvis han skal arbejde mere for mælken, men er fordi han er vant til det kommer hurtigt i flasken. Kan anbefale du bruger flaskesutter, med mindste størrelse hul, for at undgå de får det alt for nemt serveret.

Det med akupunktur, jeg er ikke så glad for nåle heller, og synes ikke om at få taget blodprøve feks, men nålene i akupunktur er så tynde man mærker dem slet ikke, det gør meget ondt at få lavet blodprøve i forhold til, blev selv meget overrasket, bare hvis du har mod på at prøve. Ellers er der gammelt husmoder råd, der siger man kan drikke hvidtøl, min mor brugte det dengang med min lillesøster og virkede rigtig godt for hende, kom pludselig godt gang i mælken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.