amme forefra???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

dorthemus skriver:

Prøv at massere brystet i nedløbsretningen mens du ammer

taaaak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

dorthemus

Mor til prinsessen :-) skriver:

taaaak :-)

Det har jeg selv altid gjort når jeg ammer, især hvis det går for langsomt og min datter blir hidsig over det

Anmeld

17. marts 2011

Isabella_mor

og en anden vigtig ting...

HUD MOD HUD...

af med blusen mamma nu skal der fodres

jeg syntes det er SÅ flot at deu vil give det endnu en chance. så mange ville have givet op nu...

jeg for at det lykkedes... kom endelig med en update så andre kvinder der måske tror det ikke kan lade sig gøre kan se at det godt kan.. for jeg tror sagtens at du kan få det op og køre igen..

Anmeld

17. marts 2011

Cris

Hun vil gerne når jeg ligger hende til, men bliver hurtig ked og frustreret når der ikke kommer noget... Derfor jeg gerne vil hjælpe det på vej da det virker som om hun gerne vil :-)

Så er I godt på vej :-D

Anmeld

17. marts 2011

Zafir

Ja jeg vil give den en chanche.... Ved du hvordan jeg får gang i nedløbsrefleksen igen?
Lige nu er det bryspumpen og ammethe den står på herhjemme.... Og hun bliver lagt til, hun vil gerne men bliver ked når der ikke kommer noget, og ja så bliver hun for ivrig og hiver for meget i mit bryst...

Jeg tror det kommer af sig selv. Men jeg ved der ikke. Har bare hørt om folkf der har ammet uden at føde barn.

Anmeld

17. marts 2011

Maja88

jeg havde ingen mælk rigtig de første 4 dage... så jeg skulle også pumpe på hver bryst hver 3 time i 15 min...

og kunne måske være heldig at pumpe 4ml ud i alt efter hun havde været lagt til.. så hun skulle supleres med nutrimigen fra kop indtil mælken var løbet ordentlig til.. og det gør den.

nu pumper jeg mellem 60 og 125ml ud af gangen

Anmeld

17. marts 2011

Maja88 skriver:

jeg havde ingen mælk rigtig de første 4 dage... så jeg skulle også pumpe på hver bryst hver 3 time i 15 min...

og kunne måske være heldig at pumpe 4ml ud i alt efter hun havde været lagt til.. så hun skulle supleres med nutrimigen fra kop indtil mælken var løbet ordentlig til.. og det gør den.

nu pumper jeg mellem 60 og 125ml ud af gangen

okay hvor lang tid gik der så der kom rigtig gang i det igen??
¨Må man ikke gøre det oftere end hver 3 time?

min sp har sagt i dag at det ikke sker så tit at amningen kan lykkedes

Anmeld

17. marts 2011

Maja88

okay hvor lang tid gik der så der kom rigtig gang i det igen??
¨Må man ikke gøre det oftere end hver 3 time?

min sp har sagt i dag at det ikke sker så tit at amningen kan lykkedes

nej du skal ikke gøre det mere end hver 3 time og maks 20 min pr bryst... du skal jo også lige have tid til at produceremælken.. og så skal du huske at drikke en masse væske..

altså min mælk løb til efter 5 dage ca..

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

undskyld jeg lige 'låner' din tråd 

- Men tror i også man kan få dem til at 'gide' igen? min datter bliver ikke ammet da hun bare valgte at stoppe selv

Anmeld

18. marts 2011

Maggieh skriver:

undskyld jeg lige 'låner' din tråd 

- Men tror i også man kan få dem til at 'gide' igen? min datter bliver ikke ammet da hun bare valgte at stoppe selv

hehe helt i orden... Hvis du er en af de mødre som også vil give den en chanche så lån endelig smiler...

Men altså.... Tror jeg godt (uden at være sikker) men kommer vel også an på alderen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.