mareridt HVER nat :'o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

ja det gør de da de er fra 10 begge to jo... hehe kunne da være sjovt, så må vi (læs dig) være dem der banker i bordet til forældremøderne

Åhhh lærene vil hade mig når mine unger kommer i skole, for jeg finder mig ikke i noget som helst når det gælder børnene.... Hehe! Meeen ihhh hvor ku det da være hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

metski83

Kender det godt. Hvis jeg drømmer om min kæreste, er det altid noget med han er sammen med en anden, går fra mig eller noget lignende.

Men ved det er fordi jeg elsker ham højt, og er bange for at miste ham at jeg drømmer sådan.

Og når jeg fortæller ham at jeg har drømt disse drømme, siger han heldigvis altid at det ikke passer.

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

metski83 skriver:

Kender det godt. Hvis jeg drømmer om min kæreste, er det altid noget med han er sammen med en anden, går fra mig eller noget lignende.

Men ved det er fordi jeg elsker ham højt, og er bange for at miste ham at jeg drømmer sådan.

Og når jeg fortæller ham at jeg har drømt disse drømme, siger han heldigvis altid at det ikke passer.

ja det er bare ikke særlig fedt...

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Åhhh lærene vil hade mig når mine unger kommer i skole, for jeg finder mig ikke i noget som helst når det gælder børnene.... Hehe! Meeen ihhh hvor ku det da være hyggeligt!

haha det tror jeg du har ret i

jeg har skrevet til troldinden nu, så det er spændende om hun har tid i april...

tak for dine svar.. det var dejligt..

Anmeld

17. marts 2011

metski83

BlyViol skriver:

ja det er bare ikke særlig fedt...

Nej det er bestemt ikke rart. Men så er det rart når man vågner og han ligger ved siden af, og man ved at det heldigvis bare er en ond drøm.

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

haha det tror jeg du har ret i

jeg har skrevet til troldinden nu, så det er spændende om hun har tid i april...

tak for dine svar.. det var dejligt..

Blive rigtig spændende..... Lad mig høre nærmere!

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

metski83 skriver:

Nej det er bestemt ikke rart. Men så er det rart når man vågner og han ligger ved siden af, og man ved at det heldigvis bare er en ond drøm.

ja det er rigtigt, men for mig fylder det bare utrolig meget.. desværre.. 

Anmeld

17. marts 2011

metski83

BlyViol skriver:

ja det er rigtigt, men for mig fylder det bare utrolig meget.. desværre.. 

Det er ikke rart. Specie.Specielt ikke hvis det skal styre ens hverdag. Håber du får det bedre, og kan stoppe med at drømme de drømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.