Kære Piger...
Jeg er simpelthen så træt træt træt af at have mareridt hver eneste nat... Det har altid været der, siden jeg mødte min kæreste, var så meget slemt i graviditeten men det er der stadig 10 måneder efter jeg har født..
Det er altid drømme om at min kæreste er sammen med en anden, og jeg bliver jo bare SÅ ked af det når jeg vågner. jeg fortæller ham altid om det, men han bliver jo også ked af det over at jeg altid skal drømme sådan noget.
En nat drømte jeg vi blev gift, og vågnede så ved at jeg tænkte at det bare var SÅ dejligt, faldt i søvn igen, og drømte videre, denne gang var han så sammen med en af gæsterne fra festen da ham og mig skulle til i seng om aftenen..
I nat drømte jeg at han fortalte mig at han havde været ude og spise brunch med hans eks kæreste og han nu ville være kæreste med hende i stedet for. Jeg var SÅ ulykkelig da jeg vågnede :/
Det tager alt for meget på mine kræfter og mit humør, selvom det bare er drømme, så er det stadig noget jeg har set jo og det gør ond i hjertet hver gang..
havde lige brug for at komme af med det...
Anmeld