mareridt HVER nat :'o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Vidunderligeunger

bette skriver:

puha ja det er ikke sjovt at have mareridt. 

har ingen råd eller noget i den stil.. men du skal alligevel have et par ord med på vejen..

som min psykolog har sagt.. så det at have mareridt faktisk en god ting.. selvom man er ked af det når man vågner fra den..

det er kroppens måde at bearbejde oplevelser og følelser som ikke kommer til udtryk til hverdag.. netop fordi det ligger i ens underbevisthed. 

ligesom når børn de sover, så drømmer de rigtig meget.. for at bearbejde dagen eller oplevelser de har været igennem.

så tænk på det som noget posivit selvom det kan være lidt svært

det sagde min psykolog også til mig.. også fordi jeg ikke får sagt når jeg er jaloux eller der er noget jeg er ked af, jeg går og gemmer på det, for ikke at være sådan en jammerlig en at høre på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

morethanperfect

BlyViol skriver:

ja det er virkelig hårdt.. også for ham.. 

Ja ! Meget .. Men hvis du ved han ikke er sammen med andre så bare tænk sådan .. Det har jeg gjort

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Ja ! Meget .. Men hvis du ved han ikke er sammen med andre så bare tænk sådan .. Det har jeg gjort

så let er det desværre ikke  

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

nej det tror jeg heller ikke.. Ih det er rart du kender ham lidt hehe

Nej jeg havde det ikke vildt nemt på Rindum skole men det blev meget bedre da vi flyttede til Højmark, hvor filmen så knækkede i 8 klasse på lem skole.. Har altid være den der skulle spille smart men når alt kom til alt har jeg ikke haft noget at ha det i
Mht. link, hvor er det henne?

Inde i min tråd hvor jeg fortæller om min tur til clervoyant.... har smidt et link til hendes hjemmeside....

Da jeg var hos hende snakkede vi om mit jalousi hvortil hun kunne sige til mig at jeg virkelig ikke havde noget at have det i. Hun sagde at Andreas og mig var en stor stærk søjle fuld af kærlighed og at jeg havde ham lige der hvor han skulle være, så jeg kunne godt gemme min jalousi langt væk.... Fordi jeg stoler så meget på de andre ting hun har sagt, så er mit jalousi blevet meget beder efter jeg var oppe hos hende....

Har altid sagt at mine børn ikke kommer på rindum skole.... Og holder jeg ved! Har selv så mange dårlige minder derfra og kan ikke lade mine børn gå der....

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Hende jeg sendte link på igår går også ind og laver noget med underbevistheden omkring mange forskellige ting, måske du kunne snakke med hende?? Jeg har selv overvejet at få noget hjælp gennem hende.....

Så vit jeg husker havde du det ikke super nemt i skolen, er det ik rigtig?? Ligesom jeg selv, blev mobbet SÅ meget at mine klasse"kammarater" hvor Mette H var den ene af dem... Vi havde lige 3 stk i klassen som styede det der, og gik ud over rigtig mange på hele skolen.... Har aldrig tilgivet dem og kommer aldrig til det, for jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er en af de ting som gør jeg idag er som jeg er mht jalousi... Der ligger også andet til grund for det. En eks som bollede udenom for et godt ord, og meget meget ofte, vold osv i samme forhold....

Jeg kender jo J fra da jeg boede i ringkøbing, og jeg tror virkelig på at når han siger du er den han skal være sammen med, så mener han det virkelig... Og han ville aldrig få et barn med en hvis ikke det var fordi han var smask forelsket og mente at nu var den rette fundet....

har fundet linket..  

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Inde i min tråd hvor jeg fortæller om min tur til clervoyant.... har smidt et link til hendes hjemmeside....

Da jeg var hos hende snakkede vi om mit jalousi hvortil hun kunne sige til mig at jeg virkelig ikke havde noget at have det i. Hun sagde at Andreas og mig var en stor stærk søjle fuld af kærlighed og at jeg havde ham lige der hvor han skulle være, så jeg kunne godt gemme min jalousi langt væk.... Fordi jeg stoler så meget på de andre ting hun har sagt, så er mit jalousi blevet meget beder efter jeg var oppe hos hende....

Har altid sagt at mine børn ikke kommer på rindum skole.... Og holder jeg ved! Har selv så mange dårlige minder derfra og kan ikke lade mine børn gå der....

samme her.. Alberte kommer på velling friskole.. de alm. folkeskoler giver jeg ikke meget for herude. så hellere køre hende det stykke.. 

Hun lyder til at være værd at besøge.. hm.. det må jeg gøre noget ved

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

samme her.. Alberte kommer på velling friskole.. de alm. folkeskoler giver jeg ikke meget for herude. så hellere køre hende det stykke.. 

Hun lyder til at være værd at besøge.. hm.. det må jeg gøre noget ved

Kender ikke Lem skole, hvor vores børn jo vil komme til at høre til.... Men har hørt meget godt om Velling!

Hun er helt sikkert et besøg værd..... Kan kun anbefale hende!

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Kender ikke Lem skole, hvor vores børn jo vil komme til at høre til.... Men har hørt meget godt om Velling!

Hun er helt sikkert et besøg værd..... Kan kun anbefale hende!

jeg gik der kun 3 mdr, så kom jeg på efterskole, så kan ikke sige så meget, men min mor har arbejdet der i 8 mdr, så blev hun knækket fuldstændig. Hun arbejder i dag i familiebehandlingen i ringkøbing -skjern kommune og ser mange frygtelige ting hver dag, og det kan hun sagtens klare, men ikke 8 mdr på lem skole, det synes jeg er tankevækkende.. men det kan jo også sagtens bare være den klasse og det lærer team hun var i... men jeg mener at højmark og lem er blevet slået sammen?

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

jeg gik der kun 3 mdr, så kom jeg på efterskole, så kan ikke sige så meget, men min mor har arbejdet der i 8 mdr, så blev hun knækket fuldstændig. Hun arbejder i dag i familiebehandlingen i ringkøbing -skjern kommune og ser mange frygtelige ting hver dag, og det kan hun sagtens klare, men ikke 8 mdr på lem skole, det synes jeg er tankevækkende.. men det kan jo også sagtens bare være den klasse og det lærer team hun var i... men jeg mener at højmark og lem er blevet slået sammen?

Syntes sådan noget er skide svært, for man vil jo gerne sine børn det allerbedste... Og når man selv har været mobbbet i mange år, så frygter man så meget det vil ske for ens børn....

Hmm Nicklas skal i skole om 2 år, det syntes jeg er meget snart!

Men bliver det velling skole, kommer vores måske til at gå sammen.....

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Syntes sådan noget er skide svært, for man vil jo gerne sine børn det allerbedste... Og når man selv har været mobbbet i mange år, så frygter man så meget det vil ske for ens børn....

Hmm Nicklas skal i skole om 2 år, det syntes jeg er meget snart!

Men bliver det velling skole, kommer vores måske til at gå sammen.....

ja det gør de da de er fra 10 begge to jo... hehe kunne da være sjovt, så må vi (læs dig) være dem der banker i bordet til forældremøderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.