Sygmeldt graviditeten ud. That sucks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Augusta11

Jeg føler med dig, men det er jo ikke noget, du selv er herre over, husk det. Det er forskelligt, hvordan man reagerer på at være alene hjemme hver dag, men hvis det er svært for dig, så prøv at fylde dagene med nogle projekter, som du ellers ikke har tid til. Sy, strik, lav dejlig mad, køb udstyr over nettet, læs bøger og aviser, skriv mails og snak i telefon, plant forårsblomster, se Desperate Housewives og drik kakao m.m.

Jeg går selv hjemme og har arbejdet med at se tiden som et afbræk i en travl hverdag. Jeg ville være irriteret på mig selv bagefter, hvis jeg ikke bare nød den lidt, selv om jeg også indimellem bliver fanget af øv-følelsen. Det er nok meget naturligt, at det er svært at se sig selv i et nyt billede.

Ikke flere tårer, du skal have det rigtig rart, det har alle fortjent, også selv om der skal arbejdes på det. Held og lykke med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

170811

Augusta11 skriver:

Jeg føler med dig, men det er jo ikke noget, du selv er herre over, husk det. Det er forskelligt, hvordan man reagerer på at være alene hjemme hver dag, men hvis det er svært for dig, så prøv at fylde dagene med nogle projekter, som du ellers ikke har tid til. Sy, strik, lav dejlig mad, køb udstyr over nettet, læs bøger og aviser, skriv mails og snak i telefon, plant forårsblomster, se Desperate Housewives og drik kakao m.m.

Jeg går selv hjemme og har arbejdet med at se tiden som et afbræk i en travl hverdag. Jeg ville være irriteret på mig selv bagefter, hvis jeg ikke bare nød den lidt, selv om jeg også indimellem bliver fanget af øv-følelsen. Det er nok meget naturligt, at det er svært at se sig selv i et nyt billede.

Ikke flere tårer, du skal have det rigtig rart, det har alle fortjent, også selv om der skal arbejdes på det. Held og lykke med det hele.

Tak for dit søde indlæg

Jeg har bare altid været MEGET aktiv, og arbejdet 50-60 timer om ugen, og så har jeg motioneret/trænet cirka 10 timer om ugen, og det kan jeg bare ikke nu. Det er simpelthen sådan en omvæltning for mig, men jeg har besluttet mig for at prøve at tage i svømmehallen, for jeg kan ihvert fald ikke lave nogen andre former for motion.

Hvis jeg bare kan svømme 10 minutter vil det være helt fantastisk.

Og jeg har allerede kigget på symønstre osv., men tror jeg skal i stof og stil Vi har desværre heller ikke kæmpe overskud i kassen, så må finde nogle hobbyer der ikke koster en krig. Men børnetøj til nyfødt skal man jo nærmest ikke bruge noget stof, så tror jeg må prøve det.

Anmeld

17. marts 2011

Tanja1234

Jeg bruger fastpass rigtig meget og når man først har "lært" at klikke reklamerne væk, så er det en super side der linker til sider hvor du kan streame så mange serier.

Jeg ser bl.a. Bones, vampire diaries, True Blood og Projekt Runway - og er langt foran de afsnit der bliver sendt herhjemme.

Af afspillere kan jeg anbefale fx wisevid, vidX eller Megavideo.

God fornøjelse

Anmeld

17. marts 2011

170811

Tanja1234 skriver:

Jeg bruger fastpass rigtig meget og når man først har "lært" at klikke reklamerne væk, så er det en super side der linker til sider hvor du kan streame så mange serier.

Jeg ser bl.a. Bones, vampire diaries, True Blood og Projekt Runway - og er langt foran de afsnit der bliver sendt herhjemme.

Af afspillere kan jeg anbefale fx wisevid, vidX eller Megavideo.

God fornøjelse

Mange tak Godt med lidt tips og tricks

Anmeld

17. marts 2011

twiggi

170811 skriver:

Øv bøv. Jeg har også problemer med bækkenet, men tror det er fordi jeg har haft dobbelt bækkenbrud 2 gange . Men det er ikke så slemt igen.

Kan slet ikke alle de ting som du kan. Tør ihvert fald ikke tage for meget ud, for pludselig kommer de på fuld smadder. Så hænger mest herhjemme og læser til skolen. Men fuck det er kedeligt. Kan heller ikke rigtig gøre rent synes jeg. Bliver kun til lidt støvsugning hist og her, ellers ligger jeg bare og glor på de samme røvsyge film igen og igen..

puha, det havde jeg nok ikke kunnet holde ud..

Anmeld

17. marts 2011

170811

NinaSophia skriver:

puha, det havde jeg nok ikke kunnet holde ud..

Nej det er heller ikke nemt.

Men så ser man tilgengæld frem til når kæresten kommer hjem. Pludselig elsker og savner man sin kæreste SÅ meget.

Også synes han bare jeg er irriterende fordi jeg hænger på ham konstant når han er hjemme haha. Tror han er blevet god til at lukke af, og bare lade mit pladder flyde ind og ud igen.. Det er mænd gode til. Gudskelov for det, ellers var han sikkert blevet sindssyg

Men skal i skole den 28. marts og jeg glæder mig så meget, så skal bare slappe af, også håbe at skolen går fint bliver rart at komme ud.

Anmeld

17. marts 2011

Nynne88

170811 skriver:

Hmm du kan læse om plukveer på alle sider. Hvordan de normalt skal føles. Nogen har mange, nogen har få. Jeg har mange, og mine gør ondt. De er ikke regelmæssige, men jeg får simpelthen så ondt hver gang jeg laver noget fysisk krævende. Feks gør rent. Det føles som slemme mens smerter og jeg må bare ligge mig ned og slappe af. Nogen gange kommer det ikke lige når jeg laver noget, men så kommer det altid bagefter. Det er ikke sjovt. Men plukveer er helt normalt, bare ikke at de gør så ondt man ikke kan noget. Mine er blevet lidt bedre, og jeg kan  godt gå en tur på hundene nu og sådan, men jeg skal ikke gøre hoved rent, eller noget andet særligt

Stik for neden lyder meget normalt. Det kan være dine ledbånd som giver sig

Det lyder ikke rart for dig. Selvom det er irriterende allerede at være sygemeldt så er det godt at du får lov til at passe på dig selv og baby Jeg ønsker dig ihvertfald rigtig god bedring og siger tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.