Sirimor skriver:
Jeg føler virkelig med dig. Jeg blev selv sygemeldt pga. plukveer. Jo mere jeg prøvede at passe mit arbejde, desto mere regelmæssige blev de.
Og selvom jeg så "kun" gik hjemme, fødte jeg 10 dage før termin. Som jordemoderen sagde, så havde det nok været meget tidligere, hvis jeg ikke havde været sygemeldt.
Så tag dine plukkeveer alvorlige og ellers tag den med ro - det vigtigste er at du og din baby har det godt!
Hvornår i graviditeten blev du sygmeldt? Lægen havde allerede advaret mig fra start om at jeg helt sikkert ikke kom til at arbejde til 4 uger før termin, meeen havde da satset på ihvert fald at arbejde til uge 30. Jeg arbejder som tjener på noma, så det er hårdt arbejde. Men synes plukveerne kom snigende stille og roligt, og var til at leve med, men så begyndte de at gøre så ondt når jeg kom hjem fra arbejde at jeg ikke kunne sove, nævnte det for jordmoderen den 2. marts, og hun bad mig tale med lægen, som sygmeldte mig 14 dage. Nu er de 14 dage gået og jeg har været til tjek på sygehuset, og alle er åbentbart enige i at jeg ikke skal tilbage på arbejde, da mine plukveer ikke er forsvundet i de 14 dage med afslapning
Øvøvøvøv. Jeg er så trist.
Heldigvis er min chef forstående, han siger også altid bare du og din baby har det godt. Men der er godt nok lang tid til august.
Anmeld