Tanja1234 skriver:
Føler med dig.
Jeg har selv været sygemeldt sengeliggende de sidste 2 måneder, med udsigt til endnu en måned, hvis ikke vores baby beslutter sig for at komme ud før.
Jeg bruger tiden på gode bøger, lydbøger, skriver dagbog (en anbefaling pga. vores ret specielle forløb), ser en masse serier på nettet så jeg er langt foran dem der kommer i tv
og så nyder jeg at få besøg fra venner og familie. Derudover er jeg så heldig at jeg stadig kan arbejde en lille smule hjemmefra men mest alm. sparring med chefen og hvad der ellers kan klares over nettet og en tlf.
Håber du kan få tiden til at gå, men kan da trøste med at for mig var de 2 første uger de værste. Deefter begynder man at få hverdagen til at fungere og accepterer at man ikke skal på job igen.
Dejligt du kan arbejde en smule hjemmefra. Jeg kan heldigvis også læse til skolen, også kan jeg jo tage på besøg på arbejdet i pauserne osv. Men det er simpelthen så ærgeligt at være totalt væk fra sit arbejde. Også er jeg gudskelov ikke totalt sengeliggende, kan da godt gå en lille tur med hundene, og lave småting herhjemme.
Overvejer også at købe et abb. på kanal 4's hjemmeside så jeg kan se alle de der tåbelige serier (har aldrig haft andet end dr1 og tv2, så ville have nok at se på). Alle snakker jo sådan om de unge mødre, og har aldrig set et eneste afsnit, kun dumme kommentare man kan finde på youtube derfra
Så kunne være jeg skulle gøre det.
Ja jeg har jo været sygmeldt 2 uger idag, og havde jo regnet med at så ville alt være bedre og jeg skulle på arbejde igen, men så fik jeg da lige en sygmeldning igen i dag, så skal lige synke den.
Anmeld