Først en STOR krammer til dig 
Jeg ved hvordan det er at stå i situationen, jeg har selv prøvet det. Jeg var 19 år og under uddannelse, da jeg fandt ud af at jeg ventede min datter. Min kæreste, som dengang var 24, følte sig overhovedet ikke klar til at blive far og ønskede også at jeg fik en abort. Jeg var enig med ham i, at det overhovedet ikke var et godt tidspunkt at bringe et barn til verden. Jeg lovede at få bestilt en tid til abort, men blev ved med at udskyde det. Jeg følte jo allerede noget for det her barn i min mave. Og til sidst sagde jeg til ham, at jeg blev nødt til at gennemføre graviditeten - med eller uden ham! Jeg snakkede med min mor om det, og hun sagde at de selvfølgelig ville støtte mig, uanset hvordan situationen endte.
Min kæreste blev heldigvis, og da først vores datter var født, skammede han sig over, at han overhovedet havde tænkt ordet abort
Idag har vi den dejligste datter på 7 år og en skøn lillebror på 2 år
Jeg håber selvfølgelig for jer, at I finder ud af det sammen. Men uanset hvad, skal DU føle efter i dit hjerte, hvad der føles rigtigt for DIG - for lige meget hvad du vælger, vil beslutningen komme til at påvirke resten af dit liv.
Anmeld