ææææhm... Der vil altid være gange indimellem hvor man kan savne tiden uden børn, og det er ikke fordi det vil blive decideret lettere med alderen..
Men man falder mere naturligt i rollen som mor med tiden...
For mig er det sket over flere omgange...
Den første gang (som er det du efterlyser) har været da knægten har været ca... 8 måneder tror jeg... Jeg havde en herlig start med ham med FTF, kolik, og en fødselsreaktion. Så jeg synes først jeg havde rigtigt styr på det da han var 8 måneder...
Ellers har jeg også oplevet en ændring efter at jeg blev enlig, med at få større overskud til mit barn... Men det er en historie jeg ikke vil fortælle her, blot at det gjorde en forskel.. ;-)
Men du vil altid møde udfordringer med dit barn - der vil være gode og dårlige perioder... her er min knægt for alvor ved at træde ind i den herlige selvstændighedsfase... Han bliver 2 år i næste uge... Det blandet med reaktioner på fars flytning til ny lejlighed, og så det at være delebarn... life's a peach!
Så nu er det andre udfordringer i forhold til i starten, men stadig udfordringer..
Men du lærer det med tiden - bare se på mig - jeg var absolut ikke "mummy-material" inden jeg fik min søn, og jeg har da stadig formået at holde liv i ham, trods de udfordringer livet har budt mig
Anmeld