Tror DU på det overnaturlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

morethanperfect

100 % ja  Har oplevet mange ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg tror på det overnaturlige. eller hvertfald ånder.

jeg har set nogen stykker og mærket nogen stykker og enda blevet kaldt på af nogen.

kan huske en gang hvor det er højlys dag, mig og min søster leger med nogen veninder fra byen af hjemme ved os på vores værelse jeg har vel været omkring 11 eller sådan noget. mig og den ene veninder ser så en lille fod på størrelse med et barns fod der går ind på værelset, den hvade en træsko på sådan en rigtig gammeldags en ligesom de der nisser man kan købe har. det var kun det ene ben vi så, har aldrig set benet gå ud igen fra værelset.

har også set en hvid skikkelse i kirketårnet i byen jeg boed i hvor det var aften og kikked væk da jeg så det og kikked så igen og der var den væk.

mit gamle værelse havde hvertfald to ånder der inde. havde en der stod og stirrede på mig hele tiden når jeg skulle i seng, så måtte flytte min seng for var virkelig bange, kunne mærke det ikke var noget godt den ånd ville blev helt kold og rystede nemlig når jeg så den, det hjalp at flytte sengen, men så var der en anden men rar ånd der altid stod ved min seng og passed på mig, og det passed med at da min farmors mand døde dukked den ånd op så tror det var ham men ved det ikke. min søster bor nu på værelset og siger også hun kan mærke noget.

har også en gang hvor det var tåget, gået sammen med to veninder gennem byen fordi vi skulle ud til den ene af dem, og der er lige pludselig en der råber mig navn rigtig højt, vi vender os alle 3 om på en gang og der er ingen at se overhovedet det er som om vi er de eneste i byen.

og en gang efter jeg er flyttet til horsens, ved højlys dag hvor jeg var ude og gå alene tror jeg var på vej hjem fra et eller andet sted, og der er ligepludeselig en der råber mit navn igen og der er bare ingen omkring mig jeg kender eller i det hele taget omkring mig.

det er virkelig ikke sjovt at opleve de ting. har oplevet meget meget mere men det bliver for langt at skrive her nu.

Anmeld

16. marts 2011

Mi

sweet skriver:

engang troede jeg ikke selv på sådan nogle ting men den dag i dag gør jeg...

da jeg boede hjemme ved mine forældre oplevede jeg noget som jeg fandt rigtig skræmmende..

både mig og min far opdagede at alle håndklæderne pludselig lå på gulvet om morgen og det gjorde de mange uger i træk.. men vi blev enig om at det bare var mig og ham der var lidt tossede for de andre grinede af os da vi sagde det var mærkeligt.. men så en nat stod jeg op for at gå på wc, og opdagede min far sad ude i køkkenet og drak en kop kaffe, spurgte ham om han havde det dårligt, men det havde han ikke han var bare vågnet ved at han havde hørt en lille pige græde flere gange og det kom ude fra wcét... og jeg tænkte bare pis der har jeg lige været skummelt

da vi stod om morgen og fortalte de andre det grinede de bare lige som sidst, og min storbror der var til morgenkaffe den dag sagde at vi skulle da vist indlægges på den lukkede... min storbror var meget syg på det tidspunkt så han havde fået lov at sove på de gamles sofa om natten... og da han går til ro tager han et glas vand med ind... han vågner med et sæt om natten fordi han føler nogen kigge på ham.. han sagde det lignede en meget lille pige... og da han tænder lyset er der en kæmpe vandpøl under lænestolen som står ved siden af sofaen og den var altså meget stor den vandpøl og det lille glas vand han havde med inde var stadigvæk fuld... han var virkelig helt hvid i hovdet fordi han var så bange...

og efetr den episode går der faktisk kun en uge inden jeg selv høre hende.. mig og min lillebror har værelse lige op af hinanden dengang.. og den dag lå han og sov den middag og det samme gjorde jeg med min daværende kæreste efter en druktur dagen før... pludselig vågner jeg ved jeg høre en lille pige grine og tænker bare hvad var dog det for det var da kun min lillebror der var hjemme... kalder så på kæresten og han høre det også og det bliver tydeliger og tydeliger.. og lige pludselig lyder det som uden for min dør hvor den lille pige fniser helt vildt og siger allan allan allan ( som er min lillebror navn) har aldrig været så bange før i mit liv... puha da.... derfter gik jeg aldrig på wc om natten mere og var aldrig alene hjemme..

Puha...jeg lukker total ørene. Kan ikke overskue det

Jeg ville helt sikkert også tro, hvis jeg selv oplevede det. Kan virkelig bare ikke magte, hvis der går ånder rundt i mit hus.

Anmeld

16. marts 2011

sweet

MarianneSonne skriver:

Jeg ville helt sikkert også tro, hvis jeg selv oplevede det. Kan virkelig bare ikke magte, hvis der går ånder rundt i mit hus.

engang troede jeg slet ikke på sådan ting kunne forgå, men efter det der skete der må jeg indrømme at jeg er kommet på helt andre tanker.. men nøj hvor det lettede på sjælen at flytte hjemmefra dengang hehe

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

MarianneSonne skriver:

sådan er det jo bare.

jeg kan ikke bare lukke af for det, de er der bare hvis de er der. nogen gange føler jeg at jeg kan snakke med dem. ved ikke om jeg har en eller anden form for evne for har jeg alddrig rigtig undersøgt eller noget. og har aldrig snakket med en clavoriant (staves)

men hvis du ikke magter det så er det jo også helt op til dig selv for det skal være plads til det man har mest brug for i sit liv jo. så det jo bare lukke det ude

Anmeld

16. marts 2011

Laura.

Ox. skriver:

Hey Ladies!

Sidder her i starten af de lange nattetimer, og så reklamen for det nye program på Tv3 med det overnaturlige ..

Hvordan ser i på, spøgelser, ånder osv? Er det noget i tror på?

Jeg tror helt 100% sikkert på det, ikke det man ser i tv, men at de er der .. Har selv haft flere oplevelser med, hvad jeg mener er overnaturlige fænomener ..

Men hvad med jer?

Ja, jeg tror helt klart på at der er mere mellem himmel og jord, og jeg skal helt sikkert se det program som starter på Tv3 om ikke så længe.

Jeg og kæresten har selv oplevet nogle ting i vores lejlighed og hørt lyde som ikke lige kunne forklares..

Jeg har en søster som har taget en del kurser inden for clairvoyance og hun kan "tale" med ånder.. faktisk, så snakkede jeg med hende igår ang. de ting som sker i vores lejlighed og hun kunne - spøjst nok - fortælle hvem der var her.. og hvad som stadig er her..

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Astasmor skriver:

sådan er det jo bare.

jeg kan ikke bare lukke af for det, de er der bare hvis de er der. nogen gange føler jeg at jeg kan snakke med dem. ved ikke om jeg har en eller anden form for evne for har jeg alddrig rigtig undersøgt eller noget. og har aldrig snakket med en clavoriant (staves)

men hvis du ikke magter det så er det jo også helt op til dig selv for det skal være plads til det man har mest brug for i sit liv jo. så det jo bare lukke det ude

Jeg har også en veninde som har nogle evner. Men ja, jeg lukker af overfor det som jeg ikke magter at involvere mig i. Ikke i forhold til hende altså, men i forhold til fænomenet i almindelighed.

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

MarianneSonne skriver:

Jeg har også en veninde som har nogle evner. Men ja, jeg lukker af overfor det som jeg ikke magter at involvere mig i. Ikke i forhold til hende altså, men i forhold til fænomenet i almindelighed.

okay. Det er også kun fint du kan lukke af over for det hvis der ik er plads til det i dit liv jo. Der vil altid være nogen der tror og andre der ik gør jo

Anmeld

16. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Om min tur til clervoyant D 17 januar.....

Ankommer hos clearvoyanten kl 10.30 og vi klinker med det samme rigtig godt, hvilket får mig til at falde rigtig godt til ro i hendes selvskab.

Vi starter med at snakke lidt, og jeg siger med det samme til hende at jeg hvis hun kan gerne vil jeg meget gerne i kontakt med min afdøde farmor, som jeg altid har set et stort lys i. Og hun siger hun vil gøre et forsøg, men at det også kommer an på min farmor. Hvad jeg ikke har fortalt clervoyanten er at jeg gennem de sidste mange år har oplevet underlige ting, som er svære at forklare og jeg tror det er min farmor som er hos mig.

Hun begynder, og jeg sidder helt stiv og er så spændt. Hun kigger rundt på mig og siger pludselig: Phuuu du må have en frygtelig hovedepine, pga de nakkespændinger du har?? Og jeg døjer utrolig meget med begge dele...

Så siger hun: Hvad er der med din venste arm? der er noget ved din venstre arm som giver dig dårlige minder og som har gjort dig utrolig ondt? Først tænker jeg, hmmmm hva pokker taler hun om?? Men så kommer jeg i tanke om det. For 6 år siden forsøgte jeg selvmord ved at skære mig i venste håndled og op af armen. Havde langærmert trøje på, så hun har ikke på nogen måde kunne se mine ellers grimme ar.

Hun går vider og stopper så igen meget hurtig op og siger: Hmm nu blander jeg mig måske i noget som du ikke selv ved endnu, men jeg kunne mærke det allerede da vi talte i tlf sammen. Er du gravid??? Og kunne jeg jo så bekrafte at jeg var. Hun spørger så om min mor ved det? Og om hun var blevet sur på mig over det, for hun kunne mærke at vi pga graviditeten havde et anspændt forhold til hinanden. Jeg tænkte igen at jeg ikke fattede hvad hun snakker om, for min mor var blevet glad over at skulle være mormor igen. Hun siger så, Louise din mor er bange for du skal opleve det samme som hende!!!! Også ved jeg hvad hun mener... Mine forældre mistede for 20 år siden en dreng ved fødslen, og min mor er angst for jeg skal opleve det samme, så hun tør ikke glæde sig ordenligt før jeg ligger med en sund og rask baby i armene. Og derfor det anspændte....

Jeg spørger hende så om hun kan sige mig et køn på babyen i maven og hun siger med det samme at hun faktisk fornemmer begge køn, men at pigen var meget stærk i forhold til drengen, og hvad det betød kunne hun ikke helt sige mig. 4 dage efter det her, begynder jeg at bløde og de finder ud af jeg har ventet tvillinger.... Kommer her senere til kønsscanning og viser sig der ligger en pige i min mave. derfor pigen var så meget stærker end drengen, hun kunne mærke på forhånd at jeg ville miste.

Hun spørger mig så om jeg har søskende og jeg siger ja jeg har en søster. Om jeg ikke har flere?? Neeeej.... Jamen det forstår hun ikke helt for hun fornemmer et meget stort bånd til en dreng?? Og der går det op for mig at hun måske mener min lillebror, som døde ved fødslen... Men siger jeg ikke noget om til hende endnu. Hun går vider og siger at der på min venstre side står en ung fyr, meget høj og utrolig maskulin. Har du nogen ide om hvem det kan være louise?? Og her nævner jeg så min lillebror... Hun siger så, ja han siger også han er din bror, men du sagde du kun havde en søster og det kunne jeg jo så ikke få til at hænge sammen... Hun fortæller han står med en hånd på min venstre skulder, og at han uanset hvor jeg er altid vil være bag mig, og at han passer på mig og hjælper mig gennem svære perioder i mit liv... Hun spørger så om jeg kan mærke hans hånd, og jeg svare nej... Hun henvender sig så til min bror og siger: Hun kan ikke mærke dig, du er nød til at gøre noget for at lade hende mærke dig så hun ved du er her. Og i det hun siger det, mærker jeg en varm hånd give mig skulder et klem, også bliver min arm bagefter helt varm og begynder at ryste ganske lidt. Var den fedeste følelse, jeg var så glad, lykkelig og alligevel en smule, bange...

Hun fortæller mig så at han ligner min ældste søn, og hun ved ellers intet om at jeg har børn. Louise, den dag din ældste søn bliver en ung mand, den dag vil du se hvordan din afdøde bror vil have set ud... De to er forbundet til hinanden, og din bror vil altid være en god kammerat for din søn. Også grænder jeg, for siden Nicklas blev født har min far sagt at Nicklas var den dreng han aldrig selv fik. Og de billeder mine forældre har af min bror og de billeder der findes af Nicklas som spæd, er som at se to dråber vand.... Nicklas var ved at dø under fødslen, og min bror fortæller under det her forløb at fra det sekund har han været hos Nicklas, han fik ham tilbage til livet og har fulgt ham siden... Nicklas snakker tit om ham drengen, og at ham drengen snakker ligesom morfar gør. Nogen aftener bliver han ked af det når han skal i seng, for drengen er væk... Og det her forklarede det hele, Nicklas ser også min bror, og taler med ham... Jeg har aldrig spurgt ind til det, for vil egentlig lade ham komme til mig når og hvis han har lyst til at tale om det....

jeg spørger så ind til min farmor, og clervoyanten siger min farmor ikke er meget for at snakke, men ville jeg spørge om noget ville hun svare mig.... Jeg spørger hvorfor hun ikke gik i behandling dengang for hendes kræft? Hun havde gået med det hele selv i et par år, ikke engang min farfar viste hun havde kræft... Og min farmor svare tilbage: Jeg var træt, efter et liv med hårdt arbejde, 5 børn og et hus der skulle holdes orkede jeg ikke mere, og ville bare have fred. Jeg gjorde det ikke for at gøre jer ondt, men for min  egen skyld og håber jeg i en dag vil kunne se. Louise, du skal vide du gør mig stolt, dine to drenge gør mig stolte og selvom jeg aldrig har sagt det, må du ikke tvivle på jeg elsker dig og altid vil gøre det. Også havde hun ikke mere og sige til mig.. Hvilket også var mere end nok....

Vi sluttede derefter af, for nu havde jeg fået svar på de ting jeg ønskede.... Clervoyanten sagde til mig at ønskede jeg kontakt til min bror skulle jeg bare føle efter og bede ham vise sig for mig, eller bede han lade mig mærke ham. For vores bånd var så tæt at hvis jeg troede nok på ham så ville jeg kunne skabe kontakten til ham. Det gik jeg bagefter i længe og tænkte over og sagde at det havde jeg overhovedet ikke behov for...

Men for 5 uger siden blev min morfar pludselig meget syg af en blodprop og en aften mens jeg stod på badeværelset lukkede jeg øjne og sagde til min lillebror om han ikke godt ville være sød og passe på morfar. Ligesom jeg havde sagt det, var der er varm hånd som strøg mig ned af den ene kind. Og jeg er ikke et sekund i tvivl om det var min bror... Og idag 5 uger efter lever min morfar stadig og har ikke fået voldsom store men af hans blodprop.

Jeg har en gang siden set min bror, sidde ved Nicklas seng en aften inden jeg skulle i seng.... Men det gør mig ikke længere bange, nærmere utrolig tryg....

Nogen gange joker vi lidt med det herhjemme, hvor Andreas beder min bror flytte sig lidt for nu kunne han godt tænke sig vi lige skulle være bare ham og mig lidt, osv....

Phuuu er hårdt at sidde her og få det hele skrevet ned, men omvendt også utrolig rart at komme ud med det... det var en kæmpe oplevelse, som jeg er rigtig glad for at have fået med mig....

Anmeld

16. marts 2011

Darling<3

Millah skriver:

Du ville have en historie og du skal få en

Vi var lige flyttet ind i vores ny lejlighed, min lillesøster og hende kæreste lå i et værelse det støder op til soveværelset, vi var gået i seng da det var levet sent, manden faldt hurtigt i søvn og lå og små snorkede... Jeg lå med ryggen mod ham og kiggede over mod soveværelses døren som var lukket på klem, lå og lyttet i natten, da det lød som om der gik nogen/noget inde i vores stue, først troede jeg det var vores hund, men den lå så nede ved mine føder Hmmm var min første tanke hvad sker der her kigger ind på døren som pludselig begynder og gå op, ikke hurtigt eller langsom og heller ikke helt med den gik op !!! WHAAAAAAAT ?? Ligger og bliver mere og mere nervøs ( har altid troede på sådanne ting, pga. andre ting der er sket gennem hele mit liv) rykker tættere over mod min sovende mand, da det lyder som om der er nogen der skriger inde i vores soveværelse, det giver et sæt i mig og jeg vil rejse mig, i det jeg fjerner dynen fra mig føles det som om der er en hånd der lig rør mig hen over siden

Jeg er aldrig i mit liv blevet så forskrækket og bange, jeg tror heller ikke at jeg er kommet så hurtigt ud af en seng før som jeg gjorde den nat Min mand vågner ved jeg flyver ud af sengen og på vej und i stuen skvatter jeg over en flyttekasse, han bliver helt forvirede over hvad der sker og kommer ind til mig i stuen, hvor jeg har plantet mig i sofaen så laaaangt væk fra soveværelset som muligt

Det lykkes mig og forstyre min søster og hendes kæreste da jeg skvatter over flyttekassen og de kommer ind, de spørger mig så om det var mig der skreg før  HVAAAAD Det var ikke mig der skreg, og de havde osse hørt det, så det var ikke bare mig der var underlig

Efter den periode havde vi besøg af en klavoriant (staves) som kom op en tur, mens vi alle 4 var i lejligheden, vi fortalte hende om episoden, hun gik så eller igang med en masse underlige ting jeg ikke fattede en brik af Hun går rundt og pedolere og finder ud af vi er ikke kun os 5 i lejligheden (mig, min mand, min søster, hendes kæreste og klavorianten) der er 10 i lejligheden Hun forklare det er vores skøt ånder der jo osse er her. Efter at hun har komunikerede med ånderne finder hun ud af det er min lille søsters skøts ånd der er bange for hendes kærestes skøts ånd, så det var den der skreg, og den hånd jeg kunne " mærke" den nat havde været min egen skøts ånd der ville berolige mig - synes bare det havde modsatte efekt

Hun hiver mig til sige og gøre nogen underlige ting ved mig omkring mine hænder og der finder hun ud af jeg besider kraften til selv og pedolere Hmm hun må da ikke være helt ret kan jeg huske jeg tænker Hun giver mig så pedulet og forklare mig havd jeg skal gøre og sige, og gu' fanden om den ikke bevæger sig da jeg spørget efter om her er nogen  FUUUCK det kan bare ikke være seriøst og da jeg siger tak stopper den sgu

Efter hendes besøg skulle jeg lige bruge nogen dage til og tænke over de ting hun have sagt især omkring det med mig, jeg går jo ud og anskaffer mig et pendul, for nu vil jeg prøve hvor jeg er alene da jeg fandt det frem af aften jeg var alene i lejligheden sad jeg osse og tænkte at jeg var snart klar til den lukkede

Men da jeg går igang reagere pendulet med det samme og meget kraftig, og når jeg siger tak (som man nu skal når man har spurt om noget) stopper det med det samme !!  Jeg kontaker endnu engang hende klervorianten (staves) og aftaler og mødes med hende endnu en gang. Da vi mødes snakker jeg med hende omkring de ting der er der sker mens jeg penduler, hvad den gør og hvordan den reagere. Hun forklare mig at det er fordi jeg er så stærk i min tro og har let ved og komme i kontakt med det over naturlige at der blev reagerede så hurtigt når jeg spurte efter noget...

Her til skal der siges jeg har haft mange der var skæptiske over for det med at jeg kunne pendulere, men det er blevet bevist det er sandt og ikke kunne noget jeg forstiller mig eller selv får pendulet til.

Min søster havde en kammerat med hjem til mig som min søster havde fortalt om det jeg kunne, han troede mig ikke, men unden at vide noget om han over hovedet kunne jeg ved hjæp af pendulet fortælle at han havde 2 børn en dreng og en pige som der boede sammen med ham og hans kæreste og så havde en et barn fra et tidliger forhold, og det var en dreng. Da jeg har gjort det kigger han på mig og bekrafter mig i det jeg har sagt

De ånder der kan flytte/røre har en specil evne jeg ikke lige kan huske hvad hedder lige nu, men den besider min skøts ånd, derfor kunne døren gøre som den gjorde

Nu fik du en historie dog blev det lidt (meget) langt

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅK, jeg havde virkelig ikke turde at røre mig ud af flækken, no way!!!

Fandt du ud af hvem de skødt's ånder er??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.