Åh hvor er det spændende med jeres historier - specielt når man selv tror på det også 
Jamen så vil jeg da dele mine ... Det er egentlig 2 historier i en ..
Jeg var omrking 10 år gammel da dette skete.
Vi lagde os til at sove om natten, og så havde jeg en underlig drøm.
Jeg drømte jeg trådte ind i et helt tomt hus, hvor det lige indefor døren, var en land trappe der gik op til en første sal.
Jeg gik op ad trapperne, og for enden, var der 3 døre der første ind til 3 forskellige rum, og imellem de 2 af dørene, var der en skænk med harspray, parfumer osv osv og ovenover hang et oval spejl.
Jeg vågnede om morgenen med en mærkelig fornemmelse i maven, for jeg havde aldrig set det hus før i mit liv.
Jeg kom ind i stuen og fortalte min mor om drømmen, som selvfølgelig bare sagde at det bare var en drøm.
10 min. efter vi havde den samtale, ringede telefonen, og min elskede oldefar som betød alt for mig, min mor, mormor og moster var gået bort.
Vi græd om kap derhjemme, og intet hjalp. Så kom dagen hvor vi skulle til begravelsen, min oldefars nye kæreste som vi kun havde mødt få gange hjemme hos ham, skulle holde 'gravkaffe' ...
Da vi kommer derhjem, er jeg den sidste der kommer ind af døren, og så fryser jeg.
Min mor kigger på mig, og spørger hvad der er galt, da hun pludselig kigger samme vej som jeg, og ser trapperne som jeg detaljeret havde beskrevet fra min drøm.
Vi går sammen op ad trapperne, og ganske rigtigt .. de tre døre og skænken med alt fra min drøm var der ... Min mor var mere forstenet end jeg var på det tidspunkt tror jeg, jeg var emre i chok ...
Men hvorfor jeg skulle se det hus, inden begravelsen og sammenat som min oldefar døde, ved jeg ikke.
(Det var den første del - videre til anden!)
Nå, men efter begravelsen, havde min mor, mormor og moster det stadig ufatteligt svært, de blev ved med at græde hver eneste dag ...
En morgen kommer jeg ind i stuen og ser min mor græde i min fars arme, i vores familie har vi altid været meget åbne overfor hinanden, så vi snakker om alt.
Min oldefar havde et sommerhus i Århus, hvor vi mødtes hele familien et par gange årligt og hyggede, det var vores 'safe-place' så at sige ..
Min mor fortæller så, at hun drømte, at hun gik med en tourgruppe, hvor der var en sælger der viste dem rundt i haven ved sommerhuset, hvor hun bliver ved med at skrige at de ikkle må sælge hans sommerhus, men ingen lytter.
De kommer ind i udstuen og går videre ind i stuen, hvor min mor så ser min oldefar sidde i hans gamle lænestol og kigger på hende, de andre kan ikke se ham.
Han smiler til hende og siger "Pia, du skal ikke være ked af det mere, jeg har det jo godt nu" ... Og så vågner hun.
Hun ringer til min mormor for at fortælle om drømmen, hvorefter min mormor knækker sammen og siger hun har haft næsten samme drøm, samme nat, han sad bare ude ved hans jordbær bed, og min moster også havde haft ringet, og samme historie igen, bare i udstuen ..
Jeg er sikker på, det var hans måde at hjælpe dem videre på ..
Men det var lidt af mine historier ..