Tror DU på det overnaturlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Mi

Det er muligt at det findes, og jeg ved godt at mange fortæller at de har haft oplevelser. MEN jeg har nok at gøre med at holde styr på denne her verden, så orker altså ikke at forholde mig til at der er en mere  Så jeg vælger ikke at tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

tazz

Ja jeg tror også på det overnaturlige og paranormale.

Boede på et tidspunkt, i en andelslejlighed, hvor min nabo var generet af natlig gæst. Stolene fløj rundt i lejligheden, lyset tændte og slukkede og deres hund var helt ude af sig selv. De mente så, at det var foreningens ansvar at få lejligheden ryddet og bestyrelsen mente, at det var deres spøgelse og deres ansvar at betale en clairvoyant for at rense lejligheden.

Imens de skændtes om regningen, kom 'han' også på besøg hos mig. Jeg havde en kat og en kanin på det tidspunkt, som 'han' drillede, så de spurtede rundt som gale og min bærbare computer tastede 'han' også løs på. Fik en spirituel veninde til at komme op til mig, og sige til 'ham' at 'han' var velkommen til, at besøge mig, men det var ikke i orden at drille dyrene, de havde intet gjort! Så blev 'han' åbenbart så fornærmet at 'han' ikke kom på besøg hos mig mere  og naboerne fik endelig taget sig sammen til, at få renset lejligheden.

Anmeld

16. marts 2011

SiLiMiMa

hm... mit svar er nok ikke helt entydigt...

egentlig tror jeg ikke på spøgelser og ånder (selvom man da kan tvivle, når man ser forskellige programmer om folks oplevelser)... har aldrig selv oplevet noget af den slags - nok derfor jeg har svært ved at tro på det....

til gengæld er jeg sikker på, at jeg har en skytsengel....det håber jeg i hvert fald.

heise

Anmeld

16. marts 2011

Ox.

Åh hvor er det spændende med jeres historier - specielt når man selv tror på det også

Jamen så vil jeg da dele mine ... Det er egentlig 2 historier i en ..

Jeg var omrking 10 år gammel da dette skete.
Vi lagde os til at sove om natten, og så havde jeg en underlig drøm.
Jeg drømte jeg trådte ind i et helt tomt hus, hvor det lige indefor døren, var en land trappe der gik op til en første sal.

Jeg gik op ad trapperne, og for enden, var der 3 døre der første ind til 3 forskellige rum, og imellem de 2 af dørene, var der en skænk med harspray, parfumer osv osv og ovenover hang et oval spejl.

Jeg vågnede om morgenen med en mærkelig fornemmelse i maven, for jeg havde aldrig set det hus før i mit liv.

Jeg kom ind i stuen og fortalte min mor om drømmen, som selvfølgelig bare sagde at det bare var en drøm.

10 min. efter vi havde den samtale, ringede telefonen, og min elskede oldefar som betød alt for mig, min mor, mormor og moster var gået bort.

Vi græd om kap derhjemme, og intet hjalp. Så kom dagen hvor vi skulle til begravelsen, min oldefars nye kæreste som vi kun havde mødt få gange hjemme hos ham, skulle holde 'gravkaffe' ...

Da vi kommer derhjem, er jeg den sidste der kommer ind af døren, og så fryser jeg.
Min mor kigger på mig, og spørger hvad der er galt, da hun pludselig kigger samme vej som jeg, og ser trapperne som jeg detaljeret havde beskrevet fra min drøm.
Vi går sammen op ad trapperne, og ganske rigtigt .. de tre døre og skænken med alt fra min drøm var der ... Min mor var mere forstenet end jeg var på det tidspunkt tror jeg, jeg var emre i chok ...

Men hvorfor jeg skulle se det hus, inden begravelsen og sammenat som min oldefar døde, ved jeg ikke.

(Det var den første del - videre til anden!)

Nå, men efter begravelsen, havde min mor, mormor og moster det stadig ufatteligt svært, de blev ved med at græde hver eneste dag ...

En morgen kommer jeg ind i stuen og ser min mor græde i min fars arme, i vores familie har vi altid været meget åbne overfor hinanden, så vi snakker om alt.

Min oldefar havde et sommerhus i Århus, hvor vi mødtes hele familien et par gange årligt og hyggede, det var vores 'safe-place' så at sige ..

Min mor fortæller så, at hun drømte, at hun gik med en tourgruppe, hvor der var en sælger der viste dem rundt i haven ved sommerhuset, hvor hun bliver ved med at skrige at de ikkle må sælge hans sommerhus, men ingen lytter.

De kommer ind i udstuen og går videre ind i stuen, hvor min mor så ser min oldefar sidde i hans gamle lænestol og kigger på hende, de andre kan ikke se ham.

Han smiler til hende og siger "Pia, du skal ikke være ked af det mere, jeg har det jo godt nu" ... Og så vågner hun.

Hun ringer til min mormor for at fortælle om drømmen, hvorefter min mormor knækker sammen og siger hun har haft næsten samme drøm, samme nat, han sad bare ude ved hans jordbær bed, og min moster også havde haft ringet, og samme historie igen, bare i udstuen ..

Jeg er sikker på, det var hans måde at hjælpe dem videre på ..

Men det var lidt af mine historier ..

Anmeld

16. marts 2011

Millah

SD21 skriver:

Shit ! Jeg havde seriøst tisset i bukserne af skræk !

Jeg var odt nok osse rej, nægtede og gå i soveværelset i over 4 timer, sad bare på sofaen

Anmeld

16. marts 2011

sweet

Millah skriver:

Du ville have en historie og du skal få en

Vi var lige flyttet ind i vores ny lejlighed, min lillesøster og hende kæreste lå i et værelse det støder op til soveværelset, vi var gået i seng da det var levet sent, manden faldt hurtigt i søvn og lå og små snorkede... Jeg lå med ryggen mod ham og kiggede over mod soveværelses døren som var lukket på klem, lå og lyttet i natten, da det lød som om der gik nogen/noget inde i vores stue, først troede jeg det var vores hund, men den lå så nede ved mine føder Hmmm var min første tanke hvad sker der her kigger ind på døren som pludselig begynder og gå op, ikke hurtigt eller langsom og heller ikke helt med den gik op !!! WHAAAAAAAT ?? Ligger og bliver mere og mere nervøs ( har altid troede på sådanne ting, pga. andre ting der er sket gennem hele mit liv) rykker tættere over mod min sovende mand, da det lyder som om der er nogen der skriger inde i vores soveværelse, det giver et sæt i mig og jeg vil rejse mig, i det jeg fjerner dynen fra mig føles det som om der er en hånd der lig rør mig hen over siden

Jeg er aldrig i mit liv blevet så forskrækket og bange, jeg tror heller ikke at jeg er kommet så hurtigt ud af en seng før som jeg gjorde den nat Min mand vågner ved jeg flyver ud af sengen og på vej und i stuen skvatter jeg over en flyttekasse, han bliver helt forvirede over hvad der sker og kommer ind til mig i stuen, hvor jeg har plantet mig i sofaen så laaaangt væk fra soveværelset som muligt

Det lykkes mig og forstyre min søster og hendes kæreste da jeg skvatter over flyttekassen og de kommer ind, de spørger mig så om det var mig der skreg før  HVAAAAD Det var ikke mig der skreg, og de havde osse hørt det, så det var ikke bare mig der var underlig

Efter den periode havde vi besøg af en klavoriant (staves) som kom op en tur, mens vi alle 4 var i lejligheden, vi fortalte hende om episoden, hun gik så eller igang med en masse underlige ting jeg ikke fattede en brik af Hun går rundt og pedolere og finder ud af vi er ikke kun os 5 i lejligheden (mig, min mand, min søster, hendes kæreste og klavorianten) der er 10 i lejligheden Hun forklare det er vores skøt ånder der jo osse er her. Efter at hun har komunikerede med ånderne finder hun ud af det er min lille søsters skøts ånd der er bange for hendes kærestes skøts ånd, så det var den der skreg, og den hånd jeg kunne " mærke" den nat havde været min egen skøts ånd der ville berolige mig - synes bare det havde modsatte efekt

Hun hiver mig til sige og gøre nogen underlige ting ved mig omkring mine hænder og der finder hun ud af jeg besider kraften til selv og pedolere Hmm hun må da ikke være helt ret kan jeg huske jeg tænker Hun giver mig så pedulet og forklare mig havd jeg skal gøre og sige, og gu' fanden om den ikke bevæger sig da jeg spørget efter om her er nogen  FUUUCK det kan bare ikke være seriøst og da jeg siger tak stopper den sgu

Efter hendes besøg skulle jeg lige bruge nogen dage til og tænke over de ting hun have sagt især omkring det med mig, jeg går jo ud og anskaffer mig et pendul, for nu vil jeg prøve hvor jeg er alene da jeg fandt det frem af aften jeg var alene i lejligheden sad jeg osse og tænkte at jeg var snart klar til den lukkede

Men da jeg går igang reagere pendulet med det samme og meget kraftig, og når jeg siger tak (som man nu skal når man har spurt om noget) stopper det med det samme !!  Jeg kontaker endnu engang hende klervorianten (staves) og aftaler og mødes med hende endnu en gang. Da vi mødes snakker jeg med hende omkring de ting der er der sker mens jeg penduler, hvad den gør og hvordan den reagere. Hun forklare mig at det er fordi jeg er så stærk i min tro og har let ved og komme i kontakt med det over naturlige at der blev reagerede så hurtigt når jeg spurte efter noget...

Her til skal der siges jeg har haft mange der var skæptiske over for det med at jeg kunne pendulere, men det er blevet bevist det er sandt og ikke kunne noget jeg forstiller mig eller selv får pendulet til.

Min søster havde en kammerat med hjem til mig som min søster havde fortalt om det jeg kunne, han troede mig ikke, men unden at vide noget om han over hovedet kunne jeg ved hjæp af pendulet fortælle at han havde 2 børn en dreng og en pige som der boede sammen med ham og hans kæreste og så havde en et barn fra et tidliger forhold, og det var en dreng. Da jeg har gjort det kigger han på mig og bekrafter mig i det jeg har sagt

De ånder der kan flytte/røre har en specil evne jeg ikke lige kan huske hvad hedder lige nu, men den besider min skøts ånd, derfor kunne døren gøre som den gjorde

Nu fik du en historie dog blev det lidt (meget) langt

tror sku jeg havde lavet i buskerne hvis det var mig der havde oplevet det..

Anmeld

16. marts 2011

Millah

sweet skriver:

tror sku jeg havde lavet i buskerne hvis det var mig der havde oplevet det..

Jeg var osse kalr til go flytte ud af lejligheden igen med det samme da !!

Vi bor her dog endnu

Men efter hende klevorianten(staves) var her er der ikke sket noget "uhyggeligt" men der er da sket masser af andre ting, men efter jeg selv kan komme i kontakt med min skøts ånd har det hjulpet meget

Anmeld

16. marts 2011

sweet

MarianneSonne skriver:

Det er muligt at det findes, og jeg ved godt at mange fortæller at de har haft oplevelser. MEN jeg har nok at gøre med at holde styr på denne her verden, så orker altså ikke at forholde mig til at der er en mere  Så jeg vælger ikke at tro

engang troede jeg ikke selv på sådan nogle ting men den dag i dag gør jeg...

da jeg boede hjemme ved mine forældre oplevede jeg noget som jeg fandt rigtig skræmmende..

både mig og min far opdagede at alle håndklæderne pludselig lå på gulvet om morgen og det gjorde de mange uger i træk.. men vi blev enig om at det bare var mig og ham der var lidt tossede for de andre grinede af os da vi sagde det var mærkeligt.. men så en nat stod jeg op for at gå på wc, og opdagede min far sad ude i køkkenet og drak en kop kaffe, spurgte ham om han havde det dårligt, men det havde han ikke han var bare vågnet ved at han havde hørt en lille pige græde flere gange og det kom ude fra wcét... og jeg tænkte bare pis der har jeg lige været skummelt

da vi stod om morgen og fortalte de andre det grinede de bare lige som sidst, og min storbror der var til morgenkaffe den dag sagde at vi skulle da vist indlægges på den lukkede... min storbror var meget syg på det tidspunkt så han havde fået lov at sove på de gamles sofa om natten... og da han går til ro tager han et glas vand med ind... han vågner med et sæt om natten fordi han føler nogen kigge på ham.. han sagde det lignede en meget lille pige... og da han tænder lyset er der en kæmpe vandpøl under lænestolen som står ved siden af sofaen og den var altså meget stor den vandpøl og det lille glas vand han havde med inde var stadigvæk fuld... han var virkelig helt hvid i hovdet fordi han var så bange...

og efetr den episode går der faktisk kun en uge inden jeg selv høre hende.. mig og min lillebror har værelse lige op af hinanden dengang.. og den dag lå han og sov den middag og det samme gjorde jeg med min daværende kæreste efter en druktur dagen før... pludselig vågner jeg ved jeg høre en lille pige grine og tænker bare hvad var dog det for det var da kun min lillebror der var hjemme... kalder så på kæresten og han høre det også og det bliver tydeliger og tydeliger.. og lige pludselig lyder det som uden for min dør hvor den lille pige fniser helt vildt og siger allan allan allan ( som er min lillebror navn) har aldrig været så bange før i mit liv... puha da.... derfter gik jeg aldrig på wc om natten mere og var aldrig alene hjemme..

Anmeld

16. marts 2011

sweet

Millah skriver:

Jeg var osse kalr til go flytte ud af lejligheden igen med det samme da !!

Vi bor her dog endnu

Men efter hende klevorianten(staves) var her er der ikke sket noget "uhyggeligt" men der er da sket masser af andre ting, men efter jeg selv kan komme i kontakt med min skøts ånd har det hjulpet meget

uhhh andre ting..??? sådan nogle skræmmende ting eller??? jeg er simpelhen så nem at skræmme hvad sådan noget angår efter det jeg oplevede da jeg boede hjemme ved mine forældere..

Anmeld

16. marts 2011

FamilienSørensen

Jeg tror 100% på spøgelser, ånder ja generelt det overnaturlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.