SD21 skriver:
Jeg tror også på sådan nogle ting - jeg er super "overtroisk"
Ikke med sådan noget med at kaste salt over skulderen osv, men rigtig meget med ånder, stjernetegn osv. 
Uhh, kom med nogle historier !
Jeg eeeeelsker at høre om sådan noget !

Du ville have en historie og du skal få en 
Vi var lige flyttet ind i vores ny lejlighed, min lillesøster og hende kæreste lå i et værelse det støder op til soveværelset, vi var gået i seng da det var levet sent, manden faldt hurtigt i søvn og lå og små snorkede... Jeg lå med ryggen mod ham og kiggede over mod soveværelses døren som var lukket på klem, lå og lyttet i natten, da det lød som om der gik nogen/noget inde i vores stue, først troede jeg det var vores hund, men den lå så nede ved mine føder
Hmmm var min første tanke hvad sker der her
kigger ind på døren som pludselig begynder og gå op, ikke hurtigt eller langsom og heller ikke helt med den gik op !!!
WHAAAAAAAT ??
Ligger og bliver mere og mere nervøs ( har altid troede på sådanne ting, pga. andre ting der er sket gennem hele mit liv) rykker tættere over mod min sovende mand, da det lyder som om der er nogen der skriger inde i vores soveværelse, det giver et sæt i mig og jeg vil rejse mig, i det jeg fjerner dynen fra mig føles det som om der er en hånd der lig rør mig hen over siden 

Jeg er aldrig i mit liv blevet så forskrækket og bange, jeg tror heller ikke at jeg er kommet så hurtigt ud af en seng før som jeg gjorde den nat
Min mand vågner ved jeg flyver ud af sengen og på vej und i stuen skvatter jeg over en flyttekasse, han bliver helt forvirede over hvad der sker og kommer ind til mig i stuen, hvor jeg har plantet mig i sofaen så laaaangt væk fra soveværelset som muligt
Det lykkes mig og forstyre min søster og hendes kæreste da jeg skvatter over flyttekassen og de kommer ind, de spørger mig så om det var mig der skreg før
HVAAAAD
Det var ikke mig der skreg, og de havde osse hørt det, så det var ikke bare mig der var underlig
Efter den periode havde vi besøg af en klavoriant (staves) som kom op en tur, mens vi alle 4 var i lejligheden, vi fortalte hende om episoden, hun gik så eller igang med en masse underlige ting jeg ikke fattede en brik af
Hun går rundt og pedolere og finder ud af vi er ikke kun os 5 i lejligheden (mig, min mand, min søster, hendes kæreste og klavorianten) der er 10 i lejligheden
Hun forklare det er vores skøt ånder der jo osse er her. Efter at hun har komunikerede med ånderne finder hun ud af det er min lille søsters skøts ånd der er bange for hendes kærestes skøts ånd, så det var den der skreg, og den hånd jeg kunne " mærke" den nat havde været min egen skøts ånd der ville berolige mig - synes bare det havde modsatte efekt
Hun hiver mig til sige og gøre nogen underlige ting ved mig omkring mine hænder og der finder hun ud af jeg besider kraften til selv og pedolere
Hmm hun må da ikke være helt ret kan jeg huske jeg tænker
Hun giver mig så pedulet og forklare mig havd jeg skal gøre og sige, og gu' fanden om den ikke bevæger sig da jeg spørget efter om her er nogen
FUUUCK det kan bare ikke være seriøst og da jeg siger tak stopper den sgu
Efter hendes besøg skulle jeg lige bruge nogen dage til og tænke over de ting hun have sagt især omkring det med mig, jeg går jo ud og anskaffer mig et pendul, for nu vil jeg prøve hvor jeg er alene
da jeg fandt det frem af aften jeg var alene i lejligheden sad jeg osse og tænkte at jeg var snart klar til den lukkede
Men da jeg går igang reagere pendulet med det samme og meget kraftig, og når jeg siger tak (som man nu skal når man har spurt om noget) stopper det med det samme !!
Jeg kontaker endnu engang hende klervorianten (staves) og aftaler og mødes med hende endnu en gang. Da vi mødes snakker jeg med hende omkring de ting der er der sker mens jeg penduler, hvad den gør og hvordan den reagere. Hun forklare mig at det er fordi jeg er så stærk i min tro og har let ved og komme i kontakt med det over naturlige at der blev reagerede så hurtigt når jeg spurte efter noget...
Her til skal der siges jeg har haft mange der var skæptiske over for det med at jeg kunne pendulere, men det er blevet bevist det er sandt og ikke kunne noget jeg forstiller mig eller selv får pendulet til.
Min søster havde en kammerat med hjem til mig som min søster havde fortalt om det jeg kunne, han troede mig ikke, men unden at vide noget om han over hovedet kunne jeg ved hjæp af pendulet fortælle at han havde 2 børn en dreng og en pige som der boede sammen med ham og hans kæreste og så havde en et barn fra et tidliger forhold, og det var en dreng. Da jeg har gjort det kigger han på mig og bekrafter mig i det jeg har sagt
De ånder der kan flytte/røre har en specil evne jeg ikke lige kan huske hvad hedder lige nu, men den besider min skøts ånd, derfor kunne døren gøre som den gjorde
Nu fik du en historie dog blev det lidt (meget) langt