Husk for pokker jeres tandlæge eftersyn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

SD21

Ranarupta skriver:

Ja, det er godt nok noget, der stresser!! 

Håber også, at jeg slipper lidt nemmere om det. Det lyder som en strid omgang.

Håber, at det bliver rigtigt godt med dine tænder og at de bare har set forkert

Hehe. Jeg så desværre røntgen billederne, så de har desværre ikke set forkert  Ja, men det er jeg sikker på du gør ! Men godt at du får gjort noget ved det - jeg ville ønske jeg havde gjort noget ved det noget før !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

SD21

wamse skriver:

Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde 500 til det, men det har jeg ikke. I dag lukkede de for kabeltv hertil, så jeg har langt fra 500 til tandlæge

Ja okay, det kan jeg godt se  Øv. Håber du/i snart kommer på fode igen !  

Anmeld

15. marts 2011

wamse

SD21 skriver:

Ja okay, det kan jeg godt se  Øv. Håber du/i snart kommer på fode igen !  

ja det håber jeg godt nok også, for det her er en belastning da. Ser frem til børnepengene i næste måned, så der kan blive betalt nogle regninger 

Anmeld

16. marts 2011

SD21

wamse skriver:

ja det håber jeg godt nok også, for det her er en belastning da. Ser frem til børnepengene i næste måned, så der kan blive betalt nogle regninger 

Ja, det er altid super stressende når der ikke er penge til regningerne eller til de ting man ikke kan leve uden, som f.eks. mad !  

Anmeld

16. marts 2011

Kindfed

Jeg sidder faktisk lige nu og stirrer på uret, fordi jeg skal til tandlæge kl. 9.45 for første gang i to år!  Ved jeg har mindst ét hul. Og jeg er rædselsslagen. Fortryder helt tosset meget at jeg endelig tog mig sammen til at få en tid, jeg er så bange.. Men man ved jo, det kun kan blive værre.. Krydser alle fingre for, at min nye tandlæge også kan finde ud af at tage det stille og roligt med mig. Bare tanken om at ligge der med hænder i munden og ikke kunne slippe væk fra den der spidse pirketing, de bruger.. Føj. Og så skal jeg endda ned og se min drengs vuggestue lige bagefter. Lortedag

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

SD21 skriver:

Det gør den desværre :/ Regningen er på 8000 + 1600 for den rodbehandling jeg fik i dag og hvis den næste også er en rodbehandling, hvilket de ikke ved før de får boret i den, så er det også +1600

Shit - de ved sørme godt, hvad de vil have for det!

Anmeld

16. marts 2011

SD21

Baagøe skriver:

Shit - de ved sørme godt, hvad de vil have for det!

Ja, man føler sig ærligt talt lidt dum !

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

Puha, det avr en træls regning! Jeg var til tandlæge for 2 mdr. siden, og jeg havde ikke været afsted i 2-3 ÅR!! Var pisse bange, for jeg er nemlig tandlægeskræk. Men gudskelov var jeg knap så uheldig som dig. Mine tænder fejlede intet, og fik at vide jeg havde de fineste bisser han længe havde set Trængte bare til alm. tandrensning!

Bare for at sige til de bange, at det ikke nødvendigvis ender dårligt! Hehe

Anmeld

16. marts 2011

170811

Kender det alt for godt at "glemme" tandlægen.

Var til tandlægen for en måned siden, og der havde jeg ikke være til tandlægen siden jeg lige var fyldt 17.. Og er nu 22.. Så forventede jo også et ordenlig slag over nakken. Blev 275 kr.... Nul huller, intet at komme efter, tog 15 minutter. Gudskelov. Godt man er god til at huske tandbørste og tandtråd 22 år og ikke et eneste hul.. Endnu

Anmeld

16. marts 2011

Zeus

Sallisørøver skriver:

puha kender det selv... men shit for en regning da... jeg er mega skræk for læger og tandlæger.. og knækkede en tand forrige år... ringede rundt da jeg ikke havde penge til at kunne få¨det lavet bare sådan (boede i ekstrem dyr bolig og havde kun underskud i kassen der) så når jeg ikke havde ondt tænkte jeg ikke på det.. men så kom tandpinen.. og den kom for FULD hammer.. ringede rundt igen og fandt en der ville lave den på afbetaling...

mener.. ringe til oplevelse skal amn lede længe efter.. er sikker på manden er ammatør, og på listen over landets værste tandlæger...

skulle have rodbehandling.. han borrede første dag og rensede.. lukkede hullet.. og så da jeg kom hjem kom smerten 100x så voldsomt som før.. lige i weekenden.. så måtte lide til mandag... kom akut ind hvor an åbner og der løber betændelse ud af min tand.. da han har lukket hullet har det betændelse jo bare trykket på nerverne... 

nå men det kommer ud i en lang behandling med at få den rodbehandlet.. 8 gange hvor jeg kommer, bliver vold bedøvet og ligger der i flere timer.. men det gør ondt.. ondt under hele forløbet... 10. gang vælger manden efter 2timers pinen at rive tanden ud istedet 

ja jeg så sådan her ud først  derefter sådan her ud ... han forsikrede mig det ikke var så slemt og jeg da lige ville få noget ekstra bedøvelse... helt seriøst.. jeg følte han flåede min kæbe med ud.. han flåede, brækkede og hev og det endte med den kom ud.. trods røderne.. de var der stadig i tandkødet... så han borrede og borrede i mit åbne sår i munden og ved og flåede.. havde så mange smerter i flere uger efter.. at jeg ALDRIG er kommet der igen...

nu er har jeg søgt længere væk og fået anbefalet en tandlæge af min søster der også har tandlæge skræk.. så det ville jeg gerne rejse lidt for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.