puha kender det selv... men shit for en regning da... jeg er mega skræk for læger og tandlæger.. og knækkede en tand forrige år... ringede rundt da jeg ikke havde penge til at kunne få¨det lavet bare sådan (boede i ekstrem dyr bolig og havde kun underskud i kassen der) så når jeg ikke havde ondt tænkte jeg ikke på det.. men så kom tandpinen.. og den kom for FULD hammer.. ringede rundt igen og fandt en der ville lave den på afbetaling...
mener.. ringe til oplevelse skal amn lede længe efter.. er sikker på manden er ammatør, og på listen over landets værste tandlæger...
skulle have rodbehandling.. han borrede første dag og rensede.. lukkede hullet.. og så da jeg kom hjem kom smerten 100x så voldsomt som før.. lige i weekenden.. så måtte lide til mandag... kom akut ind hvor an åbner og der løber betændelse ud af min tand.. da han har lukket hullet har det betændelse jo bare trykket på nerverne...
nå men det kommer ud i en lang behandling med at få den rodbehandlet.. 8 gange hvor jeg kommer, bliver vold bedøvet og ligger der i flere timer.. men det gør ondt.. ondt under hele forløbet... 10. gang vælger manden efter 2timers pinen at rive tanden ud istedet 
ja jeg så sådan her ud først
derefter sådan her ud
... han forsikrede mig det ikke var så slemt og jeg da lige ville få noget ekstra bedøvelse... helt seriøst.. jeg følte han flåede min kæbe med ud.. han flåede, brækkede og hev og det endte med den kom ud.. trods røderne.. de var der stadig i tandkødet... så han borrede og borrede i mit åbne sår i munden og ved og flåede.. havde så mange smerter i flere uger efter.. at jeg ALDRIG er kommet der igen...
nu er har jeg søgt længere væk og fået anbefalet en tandlæge af min søster der også har tandlæge skræk.. så det ville jeg gerne rejse lidt for...
Anmeld