Husk for pokker jeres tandlæge eftersyn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Ranarupta

SD21 skriver:

Jeg har været ved tandlægen i dag, for første gang i laaaaaaang tid ! - Jeg er skrækslagen for tandlæger, så det har taget mig lang tid at tage mig sammen!

Men husk for dælen at tage til jeres eftersyn piger !

Jeg fik i dag lavet en rodbehandling, skal muligvis have lavet en mere på tirsdag og så havde jeg desværre en del andre huller !

Min regning kommer op på ca. 9000 !  

Så HUSK det - for jeres egen skyld !

Puh, der fik du lige skubbet endnu mere til min dårlige samvittighed

Jeg har ikke været til det sidste eftersyn og jeg har en problem-tand. Er bange for prisen, da jeg går på barselsdagpenge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Pige2009

SD21 skriver:

Haha. Ja, uden tvivl !

Håber din regning ikke bliver så stor som frygtet!

Anmeld

15. marts 2011

SD21

Ranarupta skriver:

Puh, der fik du lige skubbet endnu mere til min dårlige samvittighed

Jeg har ikke været til det sidste eftersyn og jeg har en problem-tand. Er bange for prisen, da jeg går på barselsdagpenge...

Altså, jeg søger tilskud ved kommunen - jeg er på kont. hjælp nemlig. Men ellers kan du betale den af i bidder. Hellere tage derop og få det lavet, end at ende med en rodbehandling. Hos min tandlæge koster det 1600 ekstra for hver tand, når det er en rodbehandling  Men håber at du får en noget mindre regning end mig !

Anmeld

15. marts 2011

SD21

Baagøe skriver:

Håber din regning ikke bliver så stor som frygtet!

Det gør den desværre :/ Regningen er på 8000 + 1600 for den rodbehandling jeg fik i dag og hvis den næste også er en rodbehandling, hvilket de ikke ved før de får boret i den, så er det også +1600

Anmeld

15. marts 2011

wamse

Jeg får ikke passet mine eftersyn ved tandlægen, da jeg på ingen måde har penge til det, så det kommer bag i køen lige nu.

Anmeld

15. marts 2011

SD21

wamse skriver:

Jeg får ikke passet mine eftersyn ved tandlægen, da jeg på ingen måde har penge til det, så det kommer bag i køen lige nu.

Jeg forstår dig udmærket godt ! Jeg har bare indset nu at jeg må bruge de 500 det koster hvert halve år, hellere det end at få en så stor regning som jeg har fået nu !

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

SD21 skriver:

Altså, jeg søger tilskud ved kommunen - jeg er på kont. hjælp nemlig. Men ellers kan du betale den af i bidder. Hellere tage derop og få det lavet, end at ende med en rodbehandling. Hos min tandlæge koster det 1600 ekstra for hver tand, når det er en rodbehandling  Men håber at du får en noget mindre regning end mig !

Ja, har lige talt med kæresten om det. Vi har heldigvis en god kredit, vi kan tage af.

Jeg har en gammel plombe i materiale, der ikke bliver brugt længere, da det bl.a. flækker tænderne, det sidder i. 
Noget af plomben er så faldet ud, og jeg har ikke kunne tygge med den side af munden i nogle måneder. 

Tak fordi du rykkede ved min samvittighed. Jeg vil ringe til min (utroligt gode) tandlæge imorgen.

Anmeld

15. marts 2011

SD21

Ranarupta skriver:

Ja, har lige talt med kæresten om det. Vi har heldigvis en god kredit, vi kan tage af.

Jeg har en gammel plombe i materiale, der ikke bliver brugt længere, da det bl.a. flækker tænderne, det sidder i. 
Noget af plomben er så faldet ud, og jeg har ikke kunne tygge med den side af munden i nogle måneder. 

Tak fordi du rykkede ved min samvittighed. Jeg vil ringe til min (utroligt gode) tandlæge imorgen.

Jamen, det var da dejligt at du kunne bruge mit indlæg ! Man får desuden også bare stress af alle de ting man ikke får gjort, men som man godt ved man burde ! Det lettede også min samvittighed at få taget hul på bylden ! - Jeg håber dog du slipper lettere end mig !

Anmeld

15. marts 2011

wamse

SD21 skriver:

Jeg forstår dig udmærket godt ! Jeg har bare indset nu at jeg må bruge de 500 det koster hvert halve år, hellere det end at få en så stor regning som jeg har fået nu !

Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde 500 til det, men det har jeg ikke. I dag lukkede de for kabeltv hertil, så jeg har langt fra 500 til tandlæge

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

SD21 skriver:

Jamen, det var da dejligt at du kunne bruge mit indlæg ! Man får desuden også bare stress af alle de ting man ikke får gjort, men som man godt ved man burde ! Det lettede også min samvittighed at få taget hul på bylden ! - Jeg håber dog du slipper lettere end mig !

Ja, det er godt nok noget, der stresser!! 

Håber også, at jeg slipper lidt nemmere om det. Det lyder som en strid omgang.

Håber, at det bliver rigtigt godt med dine tænder og at de bare har set forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.