Samvær med far - imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Babyskruk

Jeg skriver jo også bare om de generelle erfaringer inden for området, og det er jo meget forskelligt, hvad det enkelte barn kan/skal.

Det kommer også meget an på forældrenes samarbejde, så jeg er ikke i tvivl om, at mange børn vil kunne komme på "weekend" før 3 års alderen, hvis det går rigtig godt, og man kan finde ud af at ringe til den anden forælder, hvis det brænder på.

Jeg håber, at I finder en god løsning.

Ellers er du velkommen til at skrive til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Såfremt du kan løsrive dig fra dine nyvundne TV-kanaler Du forekommer mig slet ikke som typen, der ser meget TV...

Ja nej det ville være synd at sige fik set reklamer for første gang i meget lang tid og hvor er de dog belastende!!

Anmeld

16. marts 2011

klmf

Ej hvor spændende Selvom min første tanke godt nok var noget i retning af at, nu håber jeg godt nok ikke han brænder jer af eller siger noget dumt....

Glæder mig til at høre hvordan det gik

Anmeld

16. marts 2011

N&J

Hvordan gik det Linda??? 

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Babyskruk skriver:

Jeg skriver jo også bare om de generelle erfaringer inden for området, og det er jo meget forskelligt, hvad det enkelte barn kan/skal.

Det kommer også meget an på forældrenes samarbejde, så jeg er ikke i tvivl om, at mange børn vil kunne komme på "weekend" før 3 års alderen, hvis det går rigtig godt, og man kan finde ud af at ringe til den anden forælder, hvis det brænder på.

Jeg håber, at I finder en god løsning.

Ellers er du velkommen til at skrive til mig.

Hvor er det sødt af dig Mange tak.

Lauras far var der idag og besøget gik over al forventning. Hun blev hurtigt tryg ved ham, og jeg tror hun fornemmede den gode stemning mellem ham og jeg og derfor blev tryg

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ja nej det ville være synd at sige fik set reklamer for første gang i meget lang tid og hvor er de dog belastende!!

Griner... De er bare så trælse - godt man har sin puter

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Ej hvor spændende Selvom min første tanke godt nok var noget i retning af at, nu håber jeg godt nok ikke han brænder jer af eller siger noget dumt....

Glæder mig til at høre hvordan det gik

Tak søde. Jeg er ved at skrive et indlæg på, hvordan det gik og lægger det ind under "Enlig mor/far", så der kan du finde det om lidt

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

N&J skriver:

Hvordan gik det Linda??? 

Er ved at skrive en update og lægger det ind under "Enlig mor/far" lige om lidt

Anmeld

16. marts 2011

N&J

Baagøe skriver:

Er ved at skrive en update og lægger det ind under "Enlig mor/far" lige om lidt

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

N&J skriver:

Den er der om 2 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.