Samvær med far - imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Jamen det er der heller ikke noget at sige til når det er så længe siden han sidst har set hende!

Held og lykke med det!

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Nemesis

uhh det bliver da rigtig godt hvis han denne gang holder fast i samværet.

Jeg må dog indrømme, at jeg ville være meget betænkelig hvis han skal have hende med sig hjem inden Lauras eksistens er blevet offentliggjort til familien og ikke mindst accepteret af konen.

Hvorfor har han ikke selv fortalt noget?? Måske det er p tide.

Glæder mig til at høre en update.

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2011

<3

Spændende! Krydser fingre for at alt får godt!

Anmeld

16. marts 2011

Mulleneser

Min søn så heller ikke sin far i en periode på et halvt år, fra han var 1 år.. Med hjælp fra sf, fik vi lavet en plan der så sådan her ud: De første 4 uger, kom faren på besøg 1 gang om ugen i 2 timer.. De næste 2 uger, hentede han ham 1 gang om ugen i 4 timer.. Derefter 8 timer 2 gange.. Næste skridt blev så at han overnattede hos sin far og var der i et døgn af gangen.. Det var en super god måde for alle parter, stille og roligt.. I dag er min søn 3 1/2 og er hos sin far hver anden weekend..

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

ladydan1 skriver:

uhh det bliver da rigtig godt hvis han denne gang holder fast i samværet.

Jeg må dog indrømme, at jeg ville være meget betænkelig hvis han skal have hende med sig hjem inden Lauras eksistens er blevet offentliggjort til familien og ikke mindst accepteret af konen.

Hvorfor har han ikke selv fortalt noget?? Måske det er p tide.

Glæder mig til at høre en update.

:-) Sisse

Det skal han så absolut heller ikke. Jeg tror, han på en måde fornægter hendes eksistens og det gør konen også. Det er stadig meningen, at de på et tidspunkt skal skilles, men der er ikke råd nu. (Vi skal dog ikke være sammen på trods af skilsmissen)

Jeg har tænkt mig at lave en forventningsafstemning med ham omkring vilkårene, da han ikke bare kan melde sig ind og ud af vores liv efter forgodtbefindende så snart tingene ikke går efter hans lille næsetip, så må vi se, hvad han siger til det...

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Spændende! Krydser fingre for at alt får godt!

Håber jeg også, men du hører nærmere i aften, hvor jeg skriver en mail

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Mulleneser skriver:

Min søn så heller ikke sin far i en periode på et halvt år, fra han var 1 år.. Med hjælp fra sf, fik vi lavet en plan der så sådan her ud: De første 4 uger, kom faren på besøg 1 gang om ugen i 2 timer.. De næste 2 uger, hentede han ham 1 gang om ugen i 4 timer.. Derefter 8 timer 2 gange.. Næste skridt blev så at han overnattede hos sin far og var der i et døgn af gangen.. Det var en super god måde for alle parter, stille og roligt.. I dag er min søn 3 1/2 og er hos sin far hver anden weekend..

Der er ingen af os, der ønsker at have SFV inde over og lige nu er det umuligt for ham at have Laura med hjemme pga. hans familiære forhold og en kone der fornægter, at han har et barn med mig... Jeg så ellers gerne en ordning, så hurtigt blev mere og mere permanent.

Jeres lyder til at være super og dejligt for dig, at du også har fri

Anmeld

16. marts 2011

Mor Til Julie<3

Babyskruk skriver:

Nu er det faktisk sådan, at jeg er en af de "forfærdelige" mennesker, der arbejder i SF og fastsætter samvær, hvis forældrene ikke kan blive enige.

Når der ikke har været samvær tidligere, så er 1-3 timer 2 gange om ugen den helt ideelle løsning, når I bor så tæt på hinanden. Men selvom Laura er lille endnu, så er det meget vigtigt, at hun ikke oplever nogen form for misstemning imellem mor og far, for det kan hun mærke - og så er det bedre, at du smutter ud og handler eller noget andet, mens faren er der.

Hvis I kan få det til at fungere, så har hun helt sikkert fået et godt og trygt forhold til sin far efter ca. ½ år, og da vil han så sagtens kunne hente hende i institution og være sammen med hende i nogle timer.

Efter 1 års tid - eller måske mindre, kan han have hende en hel dag, og efter nogle måneder kan I så lægge en enkelt overnatning hos far på. Først når hun er omkring 3 år skal hun på "weekend", dvs. 2 overnatninger.

Håber, du kan bruge mine råd.

Held og lykke med det

Hmm,
Min datter kom da på weekend ved sin far en hel weekend før hun var fyldt 1 år ...

Anmeld

16. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Håber jeg også, men du hører nærmere i aften, hvor jeg skriver en mail

Jaaahh!

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Jaaahh!

Såfremt du kan løsrive dig fra dine nyvundne TV-kanaler Du forekommer mig slet ikke som typen, der ser meget TV...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.