Hvis I havde pengene ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2008

MorCamilla

Eva skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg ville bruge pengene til at få fyldt mit ene bryst op igen.. (hvis man kan sige det sådan) Da jeg blev opereret tog lægen 65 g, hvilket der godt kan ses når mine bryster ikke er større end de er.. (skal også have det fyldt ud igen, til Jan. 09)

Og ellers ville jeg få dem lavet lidt større begge to...

Eller få ordnet mit hår, det er blevet træls og trist at se på efter sygdommen.. Ikke gråt, men helt uden glans.. Jeg har prøvet dvs hårkure man kan købe men det hjælper ikke rigtig.. Min frisør har så fortalt mig at man kan farve det igen (samme farver som det er nu) og så kan han ligge noget ekstra glans i.. Men det er for dyrt til at jeg selv kan gøre det lige nu... desværre...

Søde Camilla...jeg er næsten sikker på at det offentlige betaler for at du får ens bryster igen...har du undersøgt det...
Stort kram...
Eva

Hej Eva..

Jo det betaler sygesikringen, jeg har søgt om det og fået et klart ja til at de vil betale.. Jeg bryder mig bare ikke om det (at andre skal betale for det) men jeg kan simpelthend ikke finde pengene selv, så har sagt ja tak, til at de betaler for det..
Det er meget normalt at man kan få det offenlige/sygesikringen til at betale for en sådan operation når det ikke er selvforskyldt...

Knus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.