Hvis I havde pengene ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2008

Fam. Madsen

hmmm, jeg tørre ikke ligge mig under kniven, så jeg må sige selv om at jeg ikke er tilfreds med mig selv, så er jeg som jeg er... og det acepter jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Kvindemin

Bare mine håndtag i siden, så er alt perfekt :)

Anmeld

12. oktober 2008

Kloster

Hej.
Jeg ville bestemt have et brystløft.
Kunne også godt tænke mig en lidt mere flad mave. Det slappe maveskind bærer præg af de 3 graviditeter.
Kunne også godt tænke mig at få noget fyldt på røven Den er nemlig total flad!!

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

12. oktober 2008

Anne

Det eneste jeg ville gøre var at betale mit frisør en livslang hyre for at ordne mit hår, når det trænger.

Jeg ville ikke ændre på min krop med andet end træning, hvilket jeg også gør i dag. Har lært at acceptere, at jeg har yoyovægt, og svinger mellem 5 kg op og ned. Men jeg har heller aldrig været overvægtig. Kun da jeg var gravid vejede jeg 80 kg og havde taget 25 kg på :)

Anne

Anmeld

12. oktober 2008

Astrid P

Jeanne skriver:

Ja jeg ville ikke gøre noget før jeg havde tabt mig, men så skulle maveskindet fjernes  Og så skulle brysterne på palds igen  De skal ikke gøres større, men bare op i udgangsposition igen

Samme her... Og så ville jeg måske få lavet nogle rigtig flotte tænder!

Anmeld

12. oktober 2008

MorCamilla

Jeg ville bruge pengene til at få fyldt mit ene bryst op igen.. (hvis man kan sige det sådan) Da jeg blev opereret tog lægen 65 g, hvilket der godt kan ses når mine bryster ikke er større end de er.. (skal også have det fyldt ud igen, til Jan. 09)

Og ellers ville jeg få dem lavet lidt større begge to...

Eller få ordnet mit hår, det er blevet træls og trist at se på efter sygdommen.. Ikke gråt, men helt uden glans.. Jeg har prøvet dvs hårkure man kan købe men det hjælper ikke rigtig.. Min frisør har så fortalt mig at man kan farve det igen (samme farver som det er nu) og så kan han ligge noget ekstra glans i.. Men det er for dyrt til at jeg selv kan gøre det lige nu... desværre...

Anmeld

12. oktober 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Jeg ville bruge pengene til at få fyldt mit ene bryst op igen.. (hvis man kan sige det sådan) Da jeg blev opereret tog lægen 65 g, hvilket der godt kan ses når mine bryster ikke er større end de er.. (skal også have det fyldt ud igen, til Jan. 09)

Eller få ordnet mit hår, det er blevet træls og trist at se på efter sygdommen.. Ikke gråt, men helt uden glans.. Jeg har prøvet dvs hårkure man kan købe men det hjælper ikke rigtig.. Min frisør har så fortalt mig at man kan farve det igen (samme farver som det er nu) og så kan han ligge noget ekstra glans i.. Men det er for dyrt til at jeg selv kan gøre det lige nu... desværre...

Camilla hvis jeg havde penge i overskud, så ville jeg gerne give dig en gang hos frisøren. Firk bare så ondt af dig, da jeg læste dit indlæg. Synes du har været så meget igennem, så i det mindste fortjener du en flot manke med solskin i...

KH
Anne

Anmeld

12. oktober 2008

Honningblomst

hej smukke...
Ja, jeg vælger jo at bruge penge på at få lavet maven, men som jeg sagde så kan det jo gøres rimelig billigt....og så tror jeg også mine bryster for en tur.
Ny bil og ferie osv, det synes jeg ikke er vigtigt for mig lige nu og vi har det jo ellers godt.
Knus Eva...som har et par drenge der glæder sig til i morgen har de lige sagt i telefonen...

Anmeld

12. oktober 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Søde Camilla...jeg er næsten sikker på at det offentlige betaler for at du får ens bryster igen...har du undersøgt det...
Stort kram...
Eva

Anmeld

12. oktober 2008

MorCamilla

Anne skriver:

MorCamilla skriver:

Camilla hvis jeg havde penge i overskud, så ville jeg gerne give dig en gang hos frisøren. Firk bare så ondt af dig, da jeg læste dit indlæg. Synes du har været så meget igennem, så i det mindste fortjener du en flot manke med solskin i...

KH
Anne

1000 tak søde Anne, hvor er det sødt skrevet.. Jeg er ellers ikke tyben der har ondt af mig selv, men synes efterhånden også at jeg har været nok igennem det sidste stykke tid.. Men sådan er livet vel ind i mellem, det er vel det der skal gøre os stærke...

Knus fra Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.