Hvis I havde pengene ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Pia.

Nu var Eva inde på det med nye bryster...

Tænker lidt på hvis I havde pengene til det og ikke skulle tænke på hvad det kostede. Hvad ville I så bruge pengene til ? Ville i få en mindre næse, større bryster, en flad mave eller noget helt andet? eller er I helt tilfreds med jeres krop lige som den er ?

Jeg selv ville få fjernet mine strækmærker hvor de nu har sat sig og så ville jeg få lavet min mave pæn igen, den er så øddelagt efter tre graviditeter og mange mange kiloer...

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

eliasogmor

hmm..jeg tror jeg vil tage min søn med på en dejlig ferie.......og købe en masse ting til ham.......

Anmeld

12. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

hmm..jeg tror jeg vil tage min søn med på en dejlig ferie.......og købe en masse ting til ham.......

hop hop hopper lige med på den hvis jeg må..

Anmeld

12. oktober 2008

Lullaby

Hvis vi snakker om at pengene skulle bruges til noget på min krop så ville jeg helt klart få fikset mine bryster som desværre er påvirket af tidens gang og tyngdekraften Og måske få fikset ballerne så de bliver strammet op...

Anmeld

12. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

Det var netop det du ikke skulle svare  - Du må kun bruge pengene på dig selv og hvis der var noget på din krop der skulle laves om... tror de fleste ville bruge de gratis penge på noget andet, men lige nu er det ikke det du må

Knus Pia.

Anmeld

12. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

eliasogmor skriver:

Det var netop det du ikke skulle svare  - Du må kun bruge pengene på dig selv og hvis der var noget på din krop der skulle laves om... tror de fleste ville bruge de gratis penge på noget andet, men lige nu er det ikke det du må

Knus Pia.

øhm...er da ikke tilfreds med min krop..men tør slet ligge mig under kniven jo.....

Anmeld

12. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

PiaR skriver:

eliasogmor skriver:

Knus Pia.

øhm...er da ikke tilfreds med min krop..men tør slet ligge mig under kniven jo.....

Ja det er jo så en helt anden historie....  Om man tør eller ej.... *S*

Knus Pia...

Anmeld

12. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

eliasogmor skriver:

PiaR skriver:

eliasogmor skriver:

Knus Pia.

Ja det er jo så en helt anden historie....  Om man tør eller ej.... *S*

Knus Pia...

og hvis det nu var..var det nok numsen...men skal lige have en baby til..og så må vi jo se brysterne til den tid...

Anmeld

12. oktober 2008

Lise

Så ville jeg have suget "ridebukselårene" og håndtaget (de er der også når jeg vejer det jeg gerne vil), og så ha' puttet lidt fyld i ærteposerne.

Anmeld

12. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg ville ikke gøre noget før jeg havde tabt mig, men så skulle maveskindet fjernes  Og så skulle brysterne på palds igen  De skal ikke gøres større, men bare op i udgangsposition igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.