Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu var Eva inde på det med nye bryster...Tænker lidt på hvis I havde pengene til det og ikke skulle tænke på hvad det kostede. Hvad ville I så bruge pengene til ? Ville i få en mindre næse, større bryster, en flad mave eller noget helt andet? eller er I helt tilfreds med jeres krop lige som den er ?Jeg selv ville få fjernet mine strækmærker hvor de nu har sat sig og så ville jeg få lavet min mave pæn igen, den er så øddelagt efter tre graviditeter og mange mange kiloer...
Knus Pia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver:hmm..jeg tror jeg vil tage min søn med på en dejlig ferie.......og købe en masse ting til ham.......
PiaR skriver:eliasogmor skriver:hmm..jeg tror jeg vil tage min søn med på en dejlig ferie.......og købe en masse ting til ham.......Det var netop det du ikke skulle svare - Du må kun bruge pengene på dig selv og hvis der var noget på din krop der skulle laves om... tror de fleste ville bruge de gratis penge på noget andet, men lige nu er det ikke det du må Knus Pia.
eliasogmor skriver:PiaR skriver:eliasogmor skriver:hmm..jeg tror jeg vil tage min søn med på en dejlig ferie.......og købe en masse ting til ham.......Det var netop det du ikke skulle svare - Du må kun bruge pengene på dig selv og hvis der var noget på din krop der skulle laves om... tror de fleste ville bruge de gratis penge på noget andet, men lige nu er det ikke det du må Knus Pia.øhm...er da ikke tilfreds med min krop..men tør slet ligge mig under kniven jo.....
PiaR skriver:eliasogmor skriver:PiaR skriver:eliasogmor skriver:hmm..jeg tror jeg vil tage min søn med på en dejlig ferie.......og købe en masse ting til ham.......Det var netop det du ikke skulle svare - Du må kun bruge pengene på dig selv og hvis der var noget på din krop der skulle laves om... tror de fleste ville bruge de gratis penge på noget andet, men lige nu er det ikke det du må Knus Pia.øhm...er da ikke tilfreds med min krop..men tør slet ligge mig under kniven jo.....Ja det er jo så en helt anden historie.... Om man tør eller ej.... *S*Knus Pia...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128