blod i urinen ? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Ja, det burde jeg nok heh .. føler bare man trænger sig på eller er pivet ..

men det jo derfor de er der..

kender det godt , men for dit eget bedste . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Ja nemlig ..

Anmeld

16. marts 2011

Laura25

Babyklar skriver:

har nemlig også tildens til at få blære betændelse, og mit tis er ret mørkt :s - men føler bare jeg trænger mig på, for snakket også med lægen igår bare om noget andet ,..

Jamen så er det da garanteret blærebetændelse. Lægen får en temmelig god løn for at tage sig af sine patienter og du er nok næppe den første gravide han/hun har med at gøre (vi har temmelig mange spørgsmål jo), så du skal da bare spørge løs!

MEN du skal ikke tale med lægen for at få din urin tjekket... Du skal bare aflevere en urinprøve til sekretæren. Og du behøver ikke ringe i forvejen.

Håber du får styr på det.

KH Laura

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Laura25 skriver:

Jamen så er det da garanteret blærebetændelse. Lægen får en temmelig god løn for at tage sig af sine patienter og du er nok næppe den første gravide han/hun har med at gøre (vi har temmelig mange spørgsmål jo), så du skal da bare spørge løs!

MEN du skal ikke tale med lægen for at få din urin tjekket... Du skal bare aflevere en urinprøve til sekretæren. Og du behøver ikke ringe i forvejen.

Håber du får styr på det.

KH Laura

Må nok hellere lige få den tjekket så jeg os selv kan få ro på ..

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Kan man godt have mens agtige smeter fordi bebs vosker ? .. som sagt var der kun den lille smule lys lys blod igår aftens, ellers bare brunlig udflå, men har stadig mens agtige smerter, nogen gange i venstre side og andre begge sider gør lidt nas..

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Kan man godt have mens agtige smeter fordi bebs vosker ? .. som sagt var der kun den lille smule lys lys blod igår aftens, ellers bare brunlig udflå, men har stadig mens agtige smerter, nogen gange i venstre side og andre begge sider gør lidt nas..

Anmeld

16. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Nej , eller jeg havde det i hvertfald ikk , men ingen graviditeter er jo ens . 

Jeg hælder stadig til du har en slem blærebetændelse .

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Nej , eller jeg havde det i hvertfald ikk , men ingen graviditeter er jo ens . 

Jeg hælder stadig til du har en slem blærebetændelse .

Ja, det undre mig i hvertfald ikke hvis jeg har det .. - det bare med at tag sig sammen og ringe til lægen

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

update:

skal til lægen 16.30 da jeg stadig har brunlig udflåd og mens smerter  - så de ville lige se mig ..

Anmeld

16. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Ja, det undre mig i hvertfald ikke hvis jeg har det .. - det bare med at tag sig sammen og ringe til lægen

jeg håber du finder en grund hos lægen ... 

og håber på en update . 

- for at det "bare" er en blærebetændelse .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.