blod i urinen ? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Laura25

Babyklar skriver:

God aften damer

undskyld de klamme detaljer .

er lidt nervøs så ville høre jer søde damer om hvad jeg skal gør og hvad det kan skyldes..

var på wc, da jeg ville tørre mig, er der lys blod på wc papiret, jeg tørre så igen for at være sikker på at jeg så rigtig, og der var der os noget :s .. har nu et lille bind på for at holde øje, og der er kommet lidt lys blod i udflåd agtige stil.. var dog i bad imorges og der kunne jeg presse lysebrun udflå ud :s - lige nu har jeg en form for mens smerter i underlivet

hvad kan det skylds ?

er bekymret

Det lyder som blærebetændelse. Synes du skal smutte ned forbi lægen i morgen med en urinprøve for at få afklaring (det behøver du ikke at have en tid for).

Når det kommer hver gang du tisser tyder det på det kommer fra urinen og ikke skeden... Især hvis din urin også er mørk .

Har selv haft blærebetændelse flere gange under graviditeten, det er hver gang blevet opdaget pga. blod i urinen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

Altså jeg ved det selvfølgelig ikk . 

Men min fødsel startede ved at jeg fik mens smerter og begyndte at bløde lidt , og det var os brunt . 

Det kan jo være du måske er ved at gå i fødsel , eller det er en blærebetændelse og den kan jo fremprovokere en fødsel , jeg ville nok lige ringe engang for bare at høre . kan se du er omkring uge 29 . 

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Laura25 skriver:

Det lyder som blærebetændelse. Synes du skal smutte ned forbi lægen i morgen med en urinprøve for at få afklaring (det behøver du ikke at have en tid for).

Når det kommer hver gang du tisser tyder det på det kommer fra urinen og ikke skeden... Især hvis din urin også er mørk .

Har selv haft blærebetændelse flere gange under graviditeten, det er hver gang blevet opdaget pga. blod i urinen.

har nemlig også tildens til at få blære betændelse, og mit tis er ret mørkt :s - men føler bare jeg trænger mig på, for snakket også med lægen igår bare om noget andet ,..

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Altså jeg ved det selvfølgelig ikk . 

Men min fødsel startede ved at jeg fik mens smerter og begyndte at bløde lidt , og det var os brunt . 

Det kan jo være du måske er ved at gå i fødsel , eller det er en blærebetændelse og den kan jo fremprovokere en fødsel , jeg ville nok lige ringe engang for bare at høre . kan se du er omkring uge 29 . 

Mit udflåd er os lysebrun .. og har stadig mens agtige smerter.. men det kan jo os ske at være bettemand, men aner det ikk ..

ja, er i uge 30 idag ..

Anmeld

16. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

det må ikke fortætte i flere dage, så skal du kontakte lægen!

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

den-lykkeligste skriver:

det må ikke fortætte i flere dage, så skal du kontakte lægen!

Har haft lidt lysebrun udflåd i et par dage nu.. jeg går med trusse indlæg, fordi jeg kan få så meget udflå at det går igennem trusser og kan gør mine bukser fugtige også ..

sorry de klamme detaljer..

Anmeld

16. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Mit udflåd er os lysebrun .. og har stadig mens agtige smerter.. men det kan jo os ske at være bettemand, men aner det ikk ..

ja, er i uge 30 idag ..

jeg ville nok alligevel kontakte min læge idag , det kunne meget vel være en blærebetændelse os. 

smerterne er ikk taget til ..

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

jeg ville nok alligevel kontakte min læge idag , det kunne meget vel være en blærebetændelse os. 

smerterne er ikk taget til ..

Neej der er de ikke ... heldigvis .. og har ikke set lyse blod siden igår men tilgengæld lysebrun ..

Anmeld

16. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Neej der er de ikke ... heldigvis .. og har ikke set lyse blod siden igår men tilgengæld lysebrun ..

okay , så tyder det meget på en blærebetændelse . se heller at få den behandlet . 

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

okay , så tyder det meget på en blærebetændelse . se heller at få den behandlet . 

Ja, det burde jeg nok heh .. føler bare man trænger sig på eller er pivet ..

men det jo derfor de er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.