blod i urinen ? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.098 visninger
54 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Moar2011

God aften damer

undskyld de klamme detaljer .

er lidt nervøs så ville høre jer søde damer om hvad jeg skal gør og hvad det kan skyldes..

var på wc, da jeg ville tørre mig, er der lys blod på wc papiret, jeg tørre så igen for at være sikker på at jeg så rigtig, og der var der os noget :s .. har nu et lille bind på for at holde øje, og der er kommet lidt lys blod i udflåd agtige stil.. var dog i bad imorges og der kunne jeg presse lysebrun udflå ud :s - lige nu har jeg en form for mens smerter i underlivet

hvad kan det skylds ?

er bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

sweet

Babyklar skriver:

God aften damer

undskyld de klamme detaljer .

er lidt nervøs så ville høre jer søde damer om hvad jeg skal gør og hvad det kan skyldes..

var på wc, da jeg ville tørre mig, er der lys blod på wc papiret, jeg tørre så igen for at være sikker på at jeg så rigtig, og der var der os noget :s .. har nu et lille bind på for at holde øje, og der er kommet lidt lys blod i udflåd agtige stil.. var dog i bad imorges og der kunne jeg presse lysebrun udflå ud :s - lige nu har jeg en form for mens smerter i underlivet

hvad kan det skylds ?

er bekymret

kan desværre ikke hjælpe dig men jeg vil da nok sige du skal ringe til din læge i morgen og spørger..

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

op

kan du lokalisere om det er i urinen eller fra skeden?

hvis det er i urinen ville jeg skyde på at du har blædebetændelse...

hvis det er fra skeden kan det var et lille blodkar der er sprunget f.eks. ved sex og det er ikke farligt

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

Ni-ko-li-ne skriver:

kan du lokalisere om det er i urinen eller fra skeden?

hvis det er i urinen ville jeg skyde på at du har blædebetændelse...

hvis det er fra skeden kan det var et lille blodkar der er sprunget f.eks. ved sex og det er ikke farligt

neej det kan jeg ikke lige skille mellem hvor fra det kommer, det kom bare i forbindelse med at jeg tisset og så sku tøre mig.. men har ikke haft sex i 3dage nu :s

men skal jeg bare se tiden and ?

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

neej det kan jeg ikke lige skille mellem hvor fra det kommer, det kom bare i forbindelse med at jeg tisset og så sku tøre mig.. men har ikke haft sex i 3dage nu :s

altså det kan godt ske det lyder klamt... men kan du ikke tørre kun ved skeden og se om det er derfra?

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

for så ville jeg måske ringe til lægen hvis det fortsætter....

og hvis det er fra urinen skal du testes for blærebetændelse

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Hvis det bekymre dig, vil jeg sige du skal ringe til vagtlægen eller egen læge,.. Og de vil højst sandsynlig sende dig til en scanning.... 

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Hvis det bekymre dig, vil jeg sige du skal ringe til vagtlægen eller egen læge,.. Og de vil højst sandsynlig sende dig til en scanning.... 

men kun hvis det fortsætter og der er frisk blod

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

men kun hvis det fortsætter og der er frisk blod

Ja.. Men hvis det bekymre hende, skal hun selvfølgelig ringe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.