Anonym skriver:
Når jeg spørger om det tøj jeg gerne vil købe kommer fra røgfrit hjem mener jeg helt røgfrit.....også som at man ikke ryger udenfor eller andre ting.....
Når sælger svarer at det kommer fra røgfrit hjem så tænker jeg det som ovenstående.....
Har idag fået noget tøj som lugter af røg (ikke meget meget) men nok til at jeg tænker ØV. ...
Jeg er selv tidligere ryger, og ser ikke mig selv som værende frelst. Kan derfor også "lugte" at det ikke bare er fordi det lige har været udsat en enkelt gang....og der en pæn portion tøj. Det skulle efter sigende være nyvasket, og det ser da bestemt også sådan ud....
Men jer der ryger.....kunne i finde på at sige tøjet var fra røgfrit hjem selvom i ryger udenfor andre steder etc...?
Sælger har bare sagt at det var røgfrit hjem og ikke andet...men det kunne jo være fordi hun evt. tænkte at hjemmet er røgfrit hvis der ikke ryges inde...etc..
Jeg sidder sådan med en følelse af at jeg næsten hellere ville have givet de få penge til sælger hvis hun havde sagt hun havde det svært eller havde brug for pengene....end at føle jeg bliver taget pænt bagi og bruger tid osv. på sådan noget....eller have givet mere for tøjet og det så ikke stank (det gør det jo når man ikke ryger)
Hvad ville i sige...For jeg er lidt i tvivl - om jeg bare lige her er "pernitten"
...og hun er tilsyneladende en pige der har været igennem lidt af hvert, så har også svært ved at konfrontere, og tænker egentlig at det gider jeg nok ikke...vil bare tage det som en "lærestreg"....men altså lige høre jeres mening...
??? Er jeg pernitten ? Skal man spørge mere ind til det end bare om det er fra røgfrit hjem?? Det betyder noget for mig også fordi min datter har tendens til ab osv.
når jeg skriver røgfrit hjem på mine ting eller hvis ik jeg har skrivet det og folk spørg så siger jeg det er fra røgfrit hjem
for her bliver der hverken røget inden eller lige omkring indgangen.. de skal gå helt uden for.
vi kender heller ik nogle som ryger, ud over børnenes farmor og farfar, men dem ser de kun et 1-2 gange om året i deres hjem, og der ryger de normalt inde, men lufter ud inden vi kommer og ryger så ude mens vi er der..
ved så ik om du mener det er forkert at jeg siger det er fra ikke ryger hjem ?
men kan kun give dig ret i, at når tøjet lugter af røg, så er det jo ik kun lige væres hos nogle en enkel gang, og det er ik en lugt jeg bryder mig om, så jeg ville selv blive skuffet, hvis jeg havde spurgt og fået svaret at det var fra rygfrit hjem og så det lugtede af røg øv alser