Jeg synes overhovedet ikke det lyder som om du har en depression eller som om du er en dårlig mor. Det lyder som om du er en helt udmærket mor, der bare er kørt helt ned lige nu på grund af en hel masse praktiske problemer, og hvad der lyder som manglende netværk til hjælpe dig og din mor. Med omsorg for både to børn, en gammel oldemormor og et hus, der er ved at falde sammen om ørene på jer, er det sandelig ikke så mærkeligt, hvis du føler det hele er lidt svært lige nu.
Jeg kan ikke hjælpe med så meget andet end et virtuelt knus, men kan virkelig godt forstå at du ikke har så meget overskud. Jeg håber I har bedre tider i vente lige om lidt, at det nye hus bliver et godt hjem for jer, når I får flytningen overstået. Selvfølgelig er det ikke optimalt for børnene, at du nemt bliver sur lige nu, men jeg tror godt nok ikke at ret mange forældre klarer at være fuldstændig afbalancerede, glade og overskudsagtige hver eneste dag i deres børns liv. Jeres familie har det svært lige nu, og ja, det mærker børnene selvfølgelig, men det går over, og jeg tror deres liv først og fremmest bliver præget af den generelle stemning i jeres liv, ikke af et halvt år med et dårligt lejemål og tilhørende frustrationer.

Maria
Anmeld