puuh jeg kan snart ikke mere *snøft* (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

millesofie

Anne G skriver:

Puha det har da godt nok været noget af en omgang.. Og sikke uheldige I har været..  

Det må godt nok ikke være sjovt, specielt ikke når man har to børn også

STORT TILLYKKE med jeres hus  Det bliver hårdt de næste 14 dage, men så kan det da kun gå fremad bagefter.. Det bliver da super skønt at slippe for alle de uheldige ting og den dumme dumme udlejer..

Et KÆMPE  herfra..

tak  glæder mig også til vi er flyttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Fabienne

Husk at bede oldemormorens ( aldrig hørt om oldemormor??) hjemmehjælper om at skrive indkøbsliste, istedet for at ringe fordi det ikke passer dig

Anmeld

15. marts 2011

Bare mig..

Fisenberg skriver:

jeg har skrevet til llo men har ikke fået svar tilbage  har også meldt udlejer til huslejenævnet, kommunen, politiet ja alle de steder jeg kunne komme på  har til med skrevet til både tv2 og ekstrabladet  så kan de lære det! dumme udlejer

vi har fået det andet hus fra 1 april og den nye udlejer skal jo først rykke ud før vi kan komme ind

desværre så har vi ingen til at tage ungerne  den store (min lillebror 5år) har selektiv mutisme og da det er en angstsygdom så siger det jo det hele  og den lille er 15 mdr men hun er pænt hårdfør og kunne for sin vis sagens passes men der er bare ingen til at passe hende

har heller ikke nogen som har tid til at komme og hjælpe med at pakke snøft, tilgengæld så kommer vores fælles venner (en familie) fra jylland og hjælper med at pakke ud

men fuck det er hårdt det her og undskyld sproget, så nu har jeg lige fundet ud af at jeg fandeme har ADHD!!!! what!!! ja det forklare jo en del men helt ærligt fra nu af kan det da kun komme til at gå op af bakke

tak for knus og kram

Ja, så kan jeg godt se, at det er et problem at få dem passet Nå jamen, jeg håber da for jer, at det hele kommer til at flaske sig når i så flytter om MEGET snart

Og er da ked af at hører, at du har fået konstateret ADHD

Men det skal nu nok gå Det håber jeg da i hvertfald for jer

Knus herfra!

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

Fabienne skriver:

Husk at bede oldemormorens ( aldrig hørt om oldemormor??) hjemmehjælper om at skrive indkøbsliste, istedet for at ringe fordi det ikke passer dig

ja en oldemormor er hun fordi hun er min og lillebrors mormor men min datters oldemor  

men jeg har prøvet at sige at de skal skrive en indkøbsseddel men det er de ikke visiteret til  waow 5sek men jeg kommer jo også tit og handler ind... hver 4 dag  og min mor tjekker jo også lige om der mangler noget når hun er der så der bliver tjekket hver anden dag  hvor vigtigt kan det være

Anmeld

15. marts 2011

Zafir

Slap nu af ... Det er jo umenneskelig det der Gå til lejernes LO og slæb ham i retten og hele baduljen. Sådan kan man IKKE behandle mennesker

Puha. Forstår godt at du er helt kørt ned. Håber det bliver bedre det nye sted.

Anmeld

15. marts 2011

MariaJ

Jeg synes overhovedet ikke det lyder som om du har en depression eller som om du er en dårlig mor. Det lyder som om du er en helt udmærket mor, der bare er kørt helt ned lige nu på grund af en hel masse praktiske problemer, og hvad der lyder som manglende netværk til hjælpe dig og din mor. Med omsorg for både to børn, en gammel oldemormor og et hus, der er ved at falde sammen om ørene på jer, er det sandelig ikke så mærkeligt, hvis du føler det hele er lidt svært lige nu.

Jeg kan ikke hjælpe med så meget andet end et virtuelt knus, men kan virkelig godt forstå at du ikke har så meget overskud. Jeg håber I har bedre tider i vente lige om lidt, at det nye hus bliver et godt hjem for jer, når I får flytningen overstået. Selvfølgelig er det ikke optimalt for børnene, at du nemt bliver sur lige nu, men jeg tror godt nok ikke at ret mange forældre klarer at være fuldstændig afbalancerede, glade og overskudsagtige hver eneste dag i deres børns liv. Jeres familie har det svært lige nu, og ja, det mærker børnene selvfølgelig, men det går over, og jeg tror deres liv først og fremmest bliver præget af den generelle stemning i jeres liv, ikke af et halvt år med et dårligt lejemål og tilhørende frustrationer.

Maria

Anmeld

15. marts 2011

Isabella_mor

søde søde dig..

du er TRÆT og udkørt.. at skulle tænke så meget på alle de ting har tappet dig for energi....

fokuser på at nu skal i væk fra det lortehus.. og pak pak pak.. jo hurtigere ude af huset i kan være, jo bedre... <3

det flasker sig det hele...

og så håber jeg at den udlejer ryger i helvede...!!!!

Anmeld

15. marts 2011

Mumto3

Pyha, jeg kan sandelig godt forstå at du er helt kørt ned!!! Du er ikke en dårlig mor, du har bare alt for meget pres på dine skuldre,. INGEN ville kunne magte alt det du har skulle klare, og samtidig være en tålmodig og overbærende mor. Hvem hjælper dig? Hvem aflaster dig? Hvem giver dig energi? Ingen, så vidt jeg kan læse, og så er det klart at du ikke kan give noget videre du ikke selv får!

Jeg synes det er super flot at du har klaret så meget som du har!!! Det kan du rolig være stolt af!!! - og så håber jeg at der snart blæser vinde med masser af held i din retning. Det fortjener du!!

Anmeld

15. marts 2011

Louisiana

Først får du lige et stort Pyh ha, sikke en modbydelig udlejer  Faktisk skal han betale alt det du skriver om, der er ikke noget af det du skulle betale for. Er du medlem af LLO? Ellers meld dig ind i en fart, og få dem til at kører en sag mod ham!

Jeg forstår godt at du er ked og energiforladt, for de ting der sker omkring dig, er noget der påvirker en meget. Vi har også haft det rigtig koldt her i vinter, og det påvirker faktisk en meget. Min mormor var også dement, og det er hårdt at se en man holder af, falde sådan fra hinanden. Alt sammen er noget der påvirker en, og på et tidspunkt bliver det for meget, og det er forståeligt!!

Er der ingen der kan hjælpe med at pakke jeres ting og hjælpe med flytning i det hele taget?? Ellers må vi piger herinde sgu træde til

Jeg håber I bliver glade det andet sted I skal bo, og at det giver dig noget ro

Anmeld

15. marts 2011

Fabienne

Fisenberg skriver:

ja en oldemormor er hun fordi hun er min og lillebrors mormor men min datters oldemor  

men jeg har prøvet at sige at de skal skrive en indkøbsseddel men det er de ikke visiteret til  waow 5sek men jeg kommer jo også tit og handler ind... hver 4 dag  og min mor tjekker jo også lige om der mangler noget når hun er der så der bliver tjekket hver anden dag  hvor vigtigt kan det være

Tak for forklaring, så dæmrede 5øren . Oldemormor, aha!

Tja hvis hun ikke er visiteret til at få lavet indkøbsliste, så fatter jeg slet ikke at hun ringer til dig? Hvis du/i i forvejen står for indkøbene, for hjemmehjælperne må jo ikke handle for borgerne mere, ihvertfald ikke i min kommune, så er det da også pjat og tidsspild at hun ligger og ringer til dig?

Altså i pricippet hvis hun en morgen er løbet tør for et eller andet, ja så må hjemmehjælperen jo bare give noget af det andet der er i huset . Vi kan jo alle glemme og selv løbe tør for et eller andet og så må vi jo pænt vente med morgenkaffen eller hvad det nu er, indtil vi får købt det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.