puuh jeg kan snart ikke mere *snøft* (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

millesofie

mamax3 skriver:

Først lige et STORT til dig det har du vist brug for nu.

Og sikke da en historie.. har du stadigvæk ik fået fat i udlejer???

Hvad med at prøve at kontakte kommunen og forklare dem hvad det er i står i måske de ka hjælpe.

Forøvrigt har banken det der hedder en såkaldt hjælpe linie der ska hjælpe med så nogen ting og så det er trukket via pbs/netbank må de IKKE nægte dig at trække pengene tilbage. 

jeg har klaget til banken og gør de ikke noget ved det så melder jeg dem da jeg jo har et vidne så det er jo ikke ord mod ord

og nej ingen lyd fra udlejer overhovedet

men fik at vide i går at huset er røget på tvangsaktion så vi høre nok ikke fra udlejer mere

men tak for knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

twinboys

Pyyyhhh sikke en omgang...er tom for ord... men ville ikke forlade tråden uden at give dig et stort

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

twinboys skriver:

Pyyyhhh sikke en omgang...er tom for ord... men ville ikke forlade tråden uden at give dig et stort

tak det er altid dejligt med et knus og mange gange siger det mere end ord

Anmeld

15. marts 2011

twinboys

Fisenberg skriver:

tak det er altid dejligt med et knus og mange gange siger det mere end ord

Nemlig

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

er vist alt hvad jeg har at byde ind med... hold ud - I er næsten væk derfra.

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

Skouboe skriver:

er vist alt hvad jeg har at byde ind med... hold ud - I er næsten væk derfra.

tak

Anmeld

15. marts 2011

Pena

Sikke en skam du bor så langt væk, ellers var jeg kommet som et lyn og hjulpet jer med at pakke.

Selvom du er helt nedslidt nu, så er jeg sikker på du finder en indre styrke til det sidste hug. Tænk på at selvom de næste 14 dage måske bliver hårde, så er det OVERSTÅET om ca 14 dage.

Det synes jeg ihvertfald kan hjælpe mig når jeg ikke kan overskue tingene, at man kan sætte en dato på.

Har du betalt indskud til udlejer, som skal betales tilbage? for ellers ville jeg ikke røre en finger mht rengøring osv i huset når I flytter. Det har han ikke fortjent.

Men prøv at begynde så småt at pakke ned nu. Det som I kan undvære. Så virker det måske ikke så uoverskueligt.

Sikke en tid du har været igennem, men jeg er sikker på det lysner nu, og oveni det så er foråret på vej, og det hjælper ihvertfald mig rigtig meget. (Jeg har selv dep i meget svær grad)

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

Pena skriver:

Sikke en skam du bor så langt væk, ellers var jeg kommet som et lyn og hjulpet jer med at pakke.

Selvom du er helt nedslidt nu, så er jeg sikker på du finder en indre styrke til det sidste hug. Tænk på at selvom de næste 14 dage måske bliver hårde, så er det OVERSTÅET om ca 14 dage.

Det synes jeg ihvertfald kan hjælpe mig når jeg ikke kan overskue tingene, at man kan sætte en dato på.

Har du betalt indskud til udlejer, som skal betales tilbage? for ellers ville jeg ikke røre en finger mht rengøring osv i huset når I flytter. Det har han ikke fortjent.

Men prøv at begynde så småt at pakke ned nu. Det som I kan undvære. Så virker det måske ikke så uoverskueligt.

Sikke en tid du har været igennem, men jeg er sikker på det lysner nu, og oveni det så er foråret på vej, og det hjælper ihvertfald mig rigtig meget. (Jeg har selv dep i meget svær grad)

Ja du har ret det er kun 14 dage  og jeg skal nok også klare den

og ja foråret hjælper jo på alt

tak

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

Puha sikke da en omgang!!!
Jeg tror heller ikke du har fået en depression, snarere stress som du selv skriver, for med alle de ting oveni hinanden så skal man da blive stresset!!!

Håber du finder bare en smule energi så i kan få flyttet hurtigst muligt!!!

Anmeld

15. marts 2011

Anne G

Puha det har da godt nok været noget af en omgang.. Og sikke uheldige I har været..  

Det må godt nok ikke være sjovt, specielt ikke når man har to børn også

STORT TILLYKKE med jeres hus  Det bliver hårdt de næste 14 dage, men så kan det da kun gå fremad bagefter.. Det bliver da super skønt at slippe for alle de uheldige ting og den dumme dumme udlejer..

Et KÆMPE  herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.