waow det har taget mig længe at få skrevet dette indlæg men jeg skal ud med det 
som mange af jer ved så deler jeg bolig med min mor og lillebror.
ja for at starte fra starten af :
vi flyttede ind i feb 2010, vores have var fuld af affald fra tidelige lejere men udlejer lovede at det skulle de nok fjerne inden for en måned... det gjorde de bare ikke så 1½ mdr efter vi var flyttet ind fik vi en aftale i stand med udlejer om at vi fjernede det med de betalte containeren... efter megen kamp fik vi lov at trække beløbet fra i huslejen.
Først i april stoppede toilettet første gang, jeg ringede til udlejer og fortalte det og at vi ville få en slamsuger ud på deres regning, det var helt ok. men toilettet blev ved at stoppe til selvom vi gjorde vores til at bruge meget lidt papir og ikke smide noget andet deri. så da vi nærmede os juni og ungerne skulle døbes og vi skulle have fest, fik vi afvide af slamsugerene at ingen regninger var blevet betalt så hvis vi ville have dem ud igen var det for egen regning
jeg kontaktede udlejer igen og de lovede at få gjordt noget ved det. der skete intet. så ringede jeg til udlejer og fortalte at jeg intet havde hørt og at vi skulle have fest... så kom der to håndværker ud som sagde at de var fra tryk forsikring og de satte så noget tape på hullet i røret
som der var kommet nede i kælderen og da de gik igen sagde de at vi ville høre nærmere fra vores udlejer... vi har ikke hørt fra udlejer siden (juni 2010)
jeg prøver at kontakte udlejer 1-2 gange om måneden indtil dec 2010, desværre havde vi ikke fået sparet nok op til at flytte.. vi havde selv fået toilettet til at virke sådan nogenlunde og har kun fra juni-dec haft slamsugeren ude 3 gange og manden derfra fandt en fejl på røret som han lavde så godt han kunne
super sødt af ham.
endelig i jan kunne vi se lyset da vi havde fået sparet nok sammen til en flytning men ikke til et indskud
ja så kom vi en uge ind i jan og så gik fyret
så havde vi intet varme eller varmt vand 

i januar koldt!!!! nå jeg måtte prøve at ringe til udlejer igen men stadig ingen kontakt jeg lægger en besked og be'r om at de ringer tilbage HURTIGT... der sker intet så dagen efter ringer jeg til ham som har sat fyret op og han kommer og kigger på det.. jeg ringer til udlejer igen og fortæller dem at hvis de ikke ringer tilbage inden i morgen kl 13 så betyder det at vi bare kan trække regningen fra i huslejen. nå men fyr-manden fortæller at den er helt gal og at op til flere printplader skulle skiftes ud + blæseren og flere små dimser som var meget slidte
øv øv øv, så måtte jeg ringe igen og indtale endnu en besked, nu om at endten skulle alt det skiftes ellers skulle vi have nyt fyr.
27 jan jeg afmelder betaling af husleje da jeg intet har hørt fra udlejer og har fået at vide at jeg slet ikke skulle have betalt hus leje siden juni hvor toilettet ikke har været brugbart Hmmm 
og så frøs vandet!!!! nu slet ingen vand!! ingen varme og et halvt virkende toilet.. 

så først i marts finder jeg ud af at banken har lavet en fejl så at udlejer har fået betaling for marts!!!! og de nægter at de har lavet en fejl.. har nu klaget og jeg har også et vidne på at jeg har perment har annulleret huslejen.. men det betyder at der pludselig står 6800 kr mindre på min konto 
Jeg har bare så lidt overskud for tiden har den største klump i maven og har det som om jeg skal tude hele tiden, og det værste er at det går ud over alle andre og i sær ungerne da de jo også er påvirket af alt det her og er mega pivet, overaktive og ustabile og det hjælper nok ikke at mor her så går og mugger og snærre hele tiden og ikke gider lege og kun tæller timer til at de skal i seng... OG JEG HADER FORÆLDRE DER GØR DET OG NU ER DET MIG!! 

min mor tager på arbejde hver dag kl 5.30 til 14.30 så hun kan hente ungerne nogle gange men mest er det mig der står for ungerne..
det er også bare sådan noget som BAD ja hvor tit går andre i bad?? hver dag ca vil jeg tro... siden jan har jeg kunne komme i bad hver 4 dag..... jeg føler mig så klam!!! og det er ikke altid at ungerne kan komme i bad for hvis de er sløje eller utilpasse eller andet så kommer de jo ikke med hen til oldemormor for at bade.
og nu vi er ved oldemormor, hun er 80 til sommer og blank (dement) jeg handler for hende og så får hun besøg hveranden dag (mig og tinke hver 4dag og min mor og lillebror hver 4dag) og lige nu står den på bad når vi kommer. men hun er så energi krævende, hvis tinke råber, råber hun, hvis tinke kaster med maden, kaster hun med maden, sover tinke, råber hun hele tiden hvad tinke laver, og så spørg hun bare om de samme ting hele tiden. jeg plejer at have energi til hende men lige nu kan jeg hende ikke. så er der hendes hjemmehjælper som ringer til mig kl 10 om formiddagen for at fortælle mig at der mangler kaffe!! midt i arbejdstiden!! og ja det sker tit hun gør det.
jeg ved godt jeg ynker men jeg har det bare så dårligt og her er så koldt hele tiden, vi har tre varmeblæser kørende om natten (det er hvad vi har råd til) men der er stadig kun 9 grader når vi står op..
men nu har vi fået hus
og indskuds lån af kommunen
og jeg er ikke syg mere
men jeg kan ikke overskue noget overhovedet
jeg er stadig lige ved at tude hele tiden og kan slet ikke overskue at skulle pakke alle de kasser og skilde legestativer ad osv indhente flyttetilbud og bare det at være glad når mine unger er hjemme
Jeg er verdens dårligest mor og jeg ved det, ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det..
ved godt at de fleste der svare vil sige at jeg har fået en dep men det er det ikke, der har jeg været for mange år siden og den slags glemmer man ikke og har det slet ikke sådan
jeg har bare intet overblik over noget er helt kørt ned, tror jeg har fået stress 
undskyld dette indlæg skulle bare af med det.
og tak til dig som læste med
nogle ting skal bare deles
får det bliver bedre