lidt ulækkert spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

bor 35 km fra sygehuset men fg i holstebro bliver lukket efter sommer, så derefter skal jeg helt til Herning når vi skal have en mer det tager 1 time at køre derned, afhængig af hvem der kører

det er så hjernedødt irriterende.. specielt hvis det "bare" er et tjek.. og når man så er på vej derind med veer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

det er så hjernedødt irriterende.. specielt hvis det "bare" er et tjek.. og når man så er på vej derind med veer.

ja det synes jeg også

specielt da de så efter fødslen siger, :næste gang du skal føde skal du være her inden veerne hvis du ikk vil føde i en bil eller ambulance så nu har vi snakket om at det nok hellere må blive planlagt kejsersnit næste gang

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

ja det synes jeg også

specielt da de så efter fødslen siger, :næste gang du skal føde skal du være her inden veerne hvis du ikk vil føde i en bil eller ambulance så nu har vi snakket om at det nok hellere må blive planlagt kejsersnit næste gang

tåbeligt ..

forstår dig godt

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

tåbeligt ..

forstår dig godt

meget

ja må jo være på den sikre side

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

meget

ja må jo være på den sikre side

men kunne man så ikke kører hjemmefra når veerne er startet. medmindre du er en turbo føder :p

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

men kunne man så ikke kører hjemmefra når veerne er startet. medmindre du er en turbo føder :p

føder nemlig rigtig hurtigt åbenbart,

den 26 dec(på terminsdagen), målte jeg veerne kl 10.30 til 3-4 min imellem, var på fg kl lidt over 12 hvor den jordemoder der var på vagt sagde jeg ikk var i fødsel endnu da jeg kun var 2 cm åben, og der plejede de at sende folk hjem igen, men jeg bad om at blive , så jeg fik en seng, 14.30 blev der tjekket op på det, der var jeg næsten 5 cm åben og kom straks på fødestue, kl 15.30 fik jeg epedural pga jeg havde mange smerter( havde også bækkenløsning) kl 16.30 var jeg 9 cm åben og kl 16.50 bad jeg om at komme på fødebriksen 17.03 Kom Oscar til verden 52 cm lang og vejede 4110g, hele min krop rystede fordi det gik så stærkt, så fik jeg ellers bare at vide at jeg er som skabt til at føde børn 

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

føder nemlig rigtig hurtigt åbenbart,

den 26 dec(på terminsdagen), målte jeg veerne kl 10.30 til 3-4 min imellem, var på fg kl lidt over 12 hvor den jordemoder der var på vagt sagde jeg ikk var i fødsel endnu da jeg kun var 2 cm åben, og der plejede de at sende folk hjem igen, men jeg bad om at blive , så jeg fik en seng, 14.30 blev der tjekket op på det, der var jeg næsten 5 cm åben og kom straks på fødestue, kl 15.30 fik jeg epedural pga jeg havde mange smerter( havde også bækkenløsning) kl 16.30 var jeg 9 cm åben og kl 16.50 bad jeg om at komme på fødebriksen 17.03 Kom Oscar til verden 52 cm lang og vejede 4110g, hele min krop rystede fordi det gik så stærkt, så fik jeg ellers bare at vide at jeg er som skabt til at føde børn 

sådan!!! jeg håber på at gøre dig kunsten efter.. men noget siger mig at det kommer til at tage laaang tid.

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

sådan!!! jeg håber på at gøre dig kunsten efter.. men noget siger mig at det kommer til at tage laaang tid.

troede også det ville tage langt tid her, men det gik godt nok stærkt

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

troede også det ville tage langt tid her, men det gik godt nok stærkt

håber også min går stærkt så..

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

håber også min går stærkt så..

for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.