lidt ulækkert spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Jeg tror hun borer sig længere ned .. Det gør sååå ondt .. Det gjorde Oscar rigtig meget ved mig !

ja meget, troede virkelig jeg var ved at springe.. måtte ligge med en dyne mellem benene for at åbne bæknet.. det hjalp en smule..

Hvilken smerte må det ikke være når hun virkelig vil UD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

ja meget, troede virkelig jeg var ved at springe.. måtte ligge med en dyne mellem benene for at åbne bæknet.. det hjalp en smule..

Hvilken smerte må det ikke være når hun virkelig vil UD

Ja det virkelig ondt .. Jaaaa .. Men der tænker man ik så meget over det , for det er meningen det bare skal gøre pisse ondt ...

Det er jo ikke alle der oplever det gør så ondt når de borer sig ned i bækkenet .. Hmm .. Jeg prøvede faktisk at gøre alt , men der var intet der hjalp , så kan ik engang gi gode råd ..

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

plukveer, godt nok strængt..

tør ikke få rigtige veer så

havde mange plukkeveer og snydeveer med, så var på fg nogen gange, også med rigtige veer der så gik i sig selv igen

ved fødslen er det idet mindste veerne der gør ondt og ikke det at få barnet ud

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

havde mange plukkeveer og snydeveer med, så var på fg nogen gange, også med rigtige veer der så gik i sig selv igen

ved fødslen er det idet mindste veerne der gør ondt og ikke det at få barnet ud

aner ikke hvornår det virkelig er nødvendigt at tage på fg til tjek, syntes jeg har overvejet det et par gange.. men uden at have gjort det.. det er gået i sig selv igen dagen efter..

Puha, jeg får virkelig en prøve for livet med de veer, jeg syntes jeg havde rigeligt ondt igår..

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Ja det virkelig ondt .. Jaaaa .. Men der tænker man ik så meget over det , for det er meningen det bare skal gøre pisse ondt ...

Det er jo ikke alle der oplever det gør så ondt når de borer sig ned i bækkenet .. Hmm .. Jeg prøvede faktisk at gøre alt , men der var intet der hjalp , så kan ik engang gi gode råd ..

ja for søren.. og jeg er så dårlig til smerte..  virkelig.....

jeg må vel bare holde ud, de sidste uger..

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

ja for søren.. og jeg er så dårlig til smerte..  virkelig.....

jeg må vel bare holde ud, de sidste uger..

Ja det går så hurtigt til sidst Nyd din smukke mave 

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Ja det går så hurtigt til sidst Nyd din smukke mave 

det vil jeg gøre smukke

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

aner ikke hvornår det virkelig er nødvendigt at tage på fg til tjek, syntes jeg har overvejet det et par gange.. men uden at have gjort det.. det er gået i sig selv igen dagen efter..

Puha, jeg får virkelig en prøve for livet med de veer, jeg syntes jeg havde rigeligt ondt igår..

kender det godt

hellere ringe for meget end for lidt

de er gode til at berolige en i telefonen, og de tilbyder at tjekke en hvis man gerne vil det , så man er på den sikre side

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

kender det godt

hellere ringe for meget end for lidt

de er gode til at berolige en i telefonen, og de tilbyder at tjekke en hvis man gerne vil det , så man er på den sikre side

gid man boede ved siden af sygehuset..

vi bor nemlig 45 min kørsel fra fg.. da vores fg her i kalundborg er lukket.. så vi skal køre en 3 kvarterstid..

Anmeld

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

gid man boede ved siden af sygehuset..

vi bor nemlig 45 min kørsel fra fg.. da vores fg her i kalundborg er lukket.. så vi skal køre en 3 kvarterstid..

bor 35 km fra sygehuset men fg i holstebro bliver lukket efter sommer, så derefter skal jeg helt til Herning når vi skal have en mer det tager 1 time at køre derned, afhængig af hvem der kører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.