lidt ulækkert spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

twiggi

godmorgen

jeg er 31+2 og havde sex med manden igår, og omkring 2 timer efter omkring kl 21 spændte det og pressede eller trykkede det virkeig meget forneden og det var i hele underlivet men specielt forneden ved babys udgang..

Nogen der har prøvet det eller er det noget jeg lige skal være obs på?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

godmorgen

jeg er 31+2 og havde sex med manden igår, og omkring 2 timer efter omkring kl 21 spændte det og pressede eller trykkede det virkeig meget forneden og det var i hele underlivet men specielt forneden ved babys udgang..

Knus

sådan havde jeg det de sidste 2 måneder af graviditeten, det startede i uge 29 ved mig, det var der Oscar vændte hovedet nedaf og stod fast i bækkenet

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

NinaSophia skriver:

godmorgen

Knus

Ja prøvede det mange gang, men Det er bare plukkeveer  

Men er pga når du får en orgasme, så trække dit unerliv sig sammen, og det udvikler sig til plukkeveer, som kan sidde overalt dernede  

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Lone H. skriver:

Ja prøvede det mange gang, men Det er bare plukkeveer  

Men er pga når du får en orgasme, så trække dit unerliv sig sammen, og det udvikler sig til plukkeveer, som kan sidde overalt dernede  

jeg tilfredsstillede kun manden, ingen orgasme til mig, helt fint, så er han glad bare lidt igen.. han forstår ikke min kraftigt nedsatte sexlyst, så må jeg jo bide i det sure æble engang i mellem.

Men det er bare plukveer så?

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

sådan havde jeg det de sidste 2 måneder af graviditeten, det startede i uge 29 ved mig, det var der Oscar vændte hovedet nedaf og stod fast i bækkenet

plukveer, godt nok strængt..

tør ikke få rigtige veer så

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

NinaSophia skriver:

jeg tilfredsstillede kun manden, ingen orgasme til mig, helt fint, så er han glad bare lidt igen.. han forstår ikke min kraftigt nedsatte sexlyst, så må jeg jo bide i det sure æble engang i mellem.

Men det er bare plukveer så?

JEg fik afvide da jeg snakkede med FG og min JM om det, fordi jeg følte det var som om at få en syl stykket ind i mig gentagende gang, og der fik jeg forklaret at det er ganske normalt og det bare var plukkeveer  

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

NinaSophia skriver:

godmorgen

Knus

Mon ikke det blot er baby, der skruer sig ned i bækkenet Vi havde sex indtil 12 timer inden fødslen og ja der var et par kraftige plukveer efterfølgende, hvilket er helt almindeligt.

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Baagøe skriver:

Mon ikke det blot er baby, der skruer sig ned i bækkenet Vi havde sex indtil 12 timer inden fødslen og ja der var et par kraftige plukveer efterfølgende, hvilket er helt almindeligt.

det passer meget godt med smerten, ligsom om mit indre underliv var ved at splintre.. mon ikke hun masser sig ned i bæknet.

Anmeld

15. marts 2011

twiggi

Lone H. skriver:

JEg fik afvide da jeg snakkede med FG og min JM om det, fordi jeg følte det var som om at få en syl stykket ind i mig gentagende gang, og der fik jeg forklaret at det er ganske normalt og det bare var plukkeveer  

okay

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

Jeg tror hun borer sig længere ned .. Det gør sååå ondt .. Det gjorde Oscar rigtig meget ved mig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.