Cris skriver:
Du skal mærke, at du er klar til det. Det virker som om du ikke er. Jeg ville bare sige, at alt vil gå som det skal, når den lille først kommer. Jeg har også tænkt meget, for den store ikke sov igennem og VI skulle dele værelse (vi sover alle 4 i samme værelse) og ved du hvad, det fungerer bare. Det tager man stille og rollig, når man når så lang. Og jeg og min søster har delt værelset indtil hun flyttede hjemmefra da hun fyldte 20
Det er dejligt, der var lidt slås en gang i mellem, men man lærer at dele mange ting ink. hemligheder og kærlighed
Men I har masser af tid, så du skal ikke stresse dig. Du kan sagtens vente indtil du er klar med in uddannelse eller senere endu!
Tror det er svært at sige om jeg er klar eller ej, for ved ikke hvad det vil sige at have to børn, men en ting er sikkert, det er nu eller aldrig...
Jeg delte også selv værelse med min lillebror og nød det, men tiden er jo en anden idag (eller vi gør den til en anden hvisker min mand i øret på mig hehe), men rart at høre at der er andre der har børn der deler værelse, og jeg frygter egenligt ikke ret mange ting omkring det men jeg frygter nok lidt det ukendte men gør man ikke altid det samtidig med at man på en eller anden måde glæder sig?
Anmeld