Skal vi eller skal vi ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

4xGreve

sandratobias skriver:

Følg dit/jeres hjerte...  
Ting og sager kan vel arves eller købes billigt...  

Nu fødte jeg for tidligt 1. gang ( planlagt kejsersnit uge 31+2 pga svangerskabsforgiftning) i 2007 
2. gang fødte jeg i uge 38+0... ( fødte selv, blev sat igang) 

Var det svært at blive gravid 2 gang? det syntes jeg tit man høre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Corn

Altså jeg ville springe til nu...

Uddannelse kan man altid få, men evnen til at få børn svinder jo med tiden...

Og ser jeg på mine unger, så kan jeg jo se den store glæde de har af hinanden... (har faktisk lige kigget til de to store, og de lå i samme seng)

Anmeld

30. marts 2011

4xGreve

Macaab skriver:

Altså jeg ville springe til nu...

Uddannelse kan man altid få, men evnen til at få børn svinder jo med tiden...

Og ser jeg på mine unger, så kan jeg jo se den store glæde de har af hinanden... (har faktisk lige kigget til de to store, og de lå i samme seng)

Hehe hvor kært

Anmeld

30. marts 2011

henh01

Hej.

Jeg har ikke læst alle indlæggene ville blot sige at økonomi ikke skal stoppe PB. Man finder altid en løsning, hvis man altså vil det nok. Mange vil nok mene at jeg ikke har ret, men når man ingen penge har så har man kærligheden. Jeg ved godt man ikke kan leve af kærlighed og kildevand, men i DK er det de færreste der går sultne i seng.

Anmeld

30. marts 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Hej.

Jeg har ikke læst alle indlæggene ville blot sige at økonomi ikke skal stoppe PB. Man finder altid en løsning, hvis man altså vil det nok. Mange vil nok mene at jeg ikke har ret, men når man ingen penge har så har man kærligheden. Jeg ved godt man ikke kan leve af kærlighed og kildevand, men i DK er det de færreste der går sultne i seng.

Det er self. rigtigt nok... har bare hørt at det er svære at blive gravid med nr. 2 end med den første....

Anmeld

30. marts 2011

henh01

WiitrioeN skriver:

Det er self. rigtigt nok... har bare hørt at det er svære at blive gravid med nr. 2 end med den første....

Nå?? Jamen jeg havde bestemt ikke problemer med at blive gravid med nr 2. HAr tværtimod hørt og erfaret er dte er nemmere.

Anmeld

30. marts 2011

4xGreve

henh01 skriver:

Nå?? Jamen jeg havde bestemt ikke problemer med at blive gravid med nr 2. HAr tværtimod hørt og erfaret er dte er nemmere.

Puha tror ikke det kan blive nemmer... Første gang jeg blev gravid var med min nuværende mand vi havde været sammen 1 ½ månede og seksuel aktiv i 14 dage og jeg var på p-piller hehe...

Så tror næsten ikke det kan blive nemmer end det?

Anmeld

30. marts 2011

foto på lærred

Håber det er ok jeg spørger. Hvordan kan det være I ikke har noget udstyr osv til barn nr 2 hvis I har en lille en i forvejen?

Anmeld

30. marts 2011

4xGreve

foto på lærred skriver:

Håber det er ok jeg spørger. Hvordan kan det være I ikke har noget udstyr osv til barn nr 2 hvis I har en lille en i forvejen?

fordi vi faktisk havde aftalt at vi ikke skulle have fler børn, så barnevogn og auto-stol er solgt til min søster og tøjet er givet vider til min søster og frank´s fætter og dame... men så var vi nede ved lægen tror det var mandag hvor jeg i forbindelse med celle skrab fik taget en graviditets test også kom man jo til at tænke lidt der også om onsdagen var vi til læge med Daniella hvor vi blev spurgt hvornår hun skulle have en lillebror eller søster også begyndte vi at snakke lidt efter det - men ellers havde vi faktisk afgjort at vi ikke skulle have fler børn

Puha der fik du lige en lang og rodet forklaring

Anmeld

30. marts 2011

Corn

WiitrioeN skriver:

Her var nr. et "sværest" de tog andre var der i første "hug"

Manden følte sig meget snydt, han mente sig berettiget til mere sex over en længere periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.