Vitaminer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Mauser.

Low skriver:

Nu kan jeg så se baby-støv skriver lidt noget andet. Men det var bare hvad jeg læste mig frem til på de forskellige hjemmesider den gang. Jeg kender også en som bare spise normale multivitaminer hele graviditeten uden at spise jernpiller og hendes dreng er sund og rark

Der er vidst mange meninger om hvad der er bedst  .. 

Jeg tror jeg ringer til min læge imorgen og hører ham.

Men mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Jamen skat dog, skal jeg så bare tage Jern fra uge 12 og så almindelige vitamin piller ?? 

Jaah det fik jeg afvide a en diatist som jeg var hos i dag.... oppe hos min læge og det stoler jeg på... hun sagde jeg bare skulle tage almindelige vitaminpiller, det kunne ikke betale sig andet og jern sagde hun først fra uge 12...

Anmeld

14. marts 2011

Mauser.

Kofoed33 skriver:

Er der folsyre i matas vitaminpiller for gravide?

Jeg tager selv gravitamin og synes der er for dyre, så hvis de andre er billigere så tag dem. Du skal have 40-50 mg jern udover det der er i din mad og multivitamin. Der er GraviJern der billigst (på apoteket), men kan du finde det billigere, så køb dem, det er mængden det handler om.

Det bedste du kan gøre er, at tage dine pille med et glas appelsinjuice.

Ved ikke om det var de svar du søgte.

Yes der er folsyre i vitamin pillerne til gravide fra matas (: og 27 mg. jern .. dem har jeg bare taget indtil videre .. 

Anmeld

14. marts 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jaah det fik jeg afvide a en diatist som jeg var hos i dag.... oppe hos min læge og det stoler jeg på... hun sagde jeg bare skulle tage almindelige vitaminpiller, det kunne ikke betale sig andet og jern sagde hun først fra uge 12...

Ok skat .. tager du ikke gravitamin mere så?? 

Anmeld

14. marts 2011

twinny

Low skriver:

Nu kan jeg så se baby-støv skriver lidt noget andet. Men det var bare hvad jeg læste mig frem til på de forskellige hjemmesider den gang. Jeg kender også en som bare spise normale multivitaminer hele graviditeten uden at spise jernpiller og hendes dreng er sund og rark

Jaah der er rigtig mange meninger...  kan i ikke bare bestemmer jer?

Anmeld

14. marts 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ok skat .. tager du ikke gravitamin mere så?? 

Jo, indtil jeg er uge. 12... så stopper jeg og begynder på almindelige og jern.

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Low skriver:

Det handler meget om fødelsen og dig selv. Barnet har ikke behov for jernen, men du har. Min svingerinde havde IKKE taget sit jern og hun fik blodtrafutioner under fødslen, de hun ikke havde blod nok. Skal du have kejsersnit er det MEGA vigtig du husker jernen. Så det er ikke for barnet skyld, men dig egen.

Anmeld

14. marts 2011

Low

Baby-støv skriver:

Jaah der er rigtig mange meninger...  kan i ikke bare bestemmer jer?

Hehe det er lige det . Der er også bare så mange overdrevent man skal passe på når man er gravid .

Anmeld

14. marts 2011

twinny

Low skriver:

Hehe det er lige det . Der er også bare så mange overdrevent man skal passe på når man er gravid .

jaah, hvis det stod til nogen, så lå man i sengen i 9 måneder, spiste kun rigtig og masser a vitaminer... kedeligt.. hehe

Anmeld

14. marts 2011

Low

Kofoed33 skriver:

Det handler meget om fødelsen og dig selv. Barnet har ikke behov for jernen, men du har. Min svingerinde havde IKKE taget sit jern og hun fik blodtrafutioner under fødslen, de hun ikke havde blod nok. Skal du have kejsersnit er det MEGA vigtig du husker jernen. Så det er ikke for barnet skyld, men dig egen.

Ja, det er vist rigtigt nok. Selv om det kun er 8 mdr siden jeg fødte så synes jeg at man glemmer det meste. Men i starten bruger baby vel også jern til at vokse i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.